licht in mijn hoofd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door henkie24, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

sinds vanochtend ben ik enorm licht in me hoofd/duizelig.

ben verder niet misselijk. bloeddruk net gemeten was goed. 135/75

heb al gegeten. iets hartigs en zoet. help allemaal niks. zwangerschapskwaal? (nog even snel er eentje bij ) toeval? wat kan of moet ik doen. erg vervelend want kan zo niet lekker vooruit.

liefs henkie

2. henkie24

sorry nog bij verkeerde onderdeel geplaatst ook. excuus. verplaats maar hoor :)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

het is niet bij vlagen zoals ik het lees, of wel? want als het bij vlagen is denk je aan bloedsuikergehalte of bloeddruk maar dat heb je al uitgeprobeerd door te eten, als je het niet vertrouwd zou ik ff bellen met je vk, of je moet nog andere reacties krijgen dat het heel normaal is zo op het eind maar ik denk van niet, tenminste niet als het onophoudelijk is.

4. henkie24

nee is niet echt met vlagen. wel minder nu als vanochtend maar weg is het niet. heb ook al gedacht om te bellen maar wil ook weer niet zo snel bellen. in ieder geval bedankt voor je reactie.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Je bent al 37 weken en hebt aardig wat gewicht mee te torsen. Daarbij komt dat je hart harder moet werken om al dat extra bloed voor de baby rond te pompen! Gewoon rustig aan doen, henkie! ;)

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

of dit waar is weet ik niet maar ik ben vorig jaar naar een herbalife dag geweest en daar hadden ze het dus over zo een licht gevoel in je hoofd.. en die man die dat allemaal presenteerde vertelde dus dat dat kwam omdat je hersens niet genoeg vitamientjes kregen.

nogmaals of dat waar is weet ik niet

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

En toen was het advies zeker: koop nu 3 potten Herbalife!

Licht zijn in je hoofd kan door zoveel dingen komen: hoge of juist lage bloeddruk, lage bloedsuikerspiegel, laag hb. Te weinig bouwstoffen.

Maar ik las dat het tijdens de zwangerschap vaak komt door dat extra bloed dat je hart rond moet pompen.

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

bij Henkie heeft het vast puur met de zwangerschap te maken, ik hoop dat ze even gebeld heeft met de vk, ik denk ook hetzelfde als zogelukkig, maar beter even zeker weten.

ik zie het advies van Herbalife niet als professioneel advies, dat zijn verkopers, geen medici.

9. henkie24

hallo lieve dames. daar ben ik weer.

mijn moeder was hier vanmiddag om me even te helpen in het huishouden dus vandaar dat ik nu pas weer reageer! het gaat iets beter nu. heb rustig staan strijken en beetje gerommeld. ja rustig aan doen zou het allemaal weleens aan kunnen liggen hoor. ben best gejaagd allemaal maar daar kan ik niks aan doen. wil alles zo goed mogelijk geregeld hebben en alles lekker schoon en fris hahaha.
    en ben zowieso net van stilzitten. ben altijd bezig. maar net wat jullie zeggen, dat gaat nu allemaal niet meer hahaha.

moet zeggen dat het nu weer wat minder is gelukkig. als ik er morgen nog last van heb bel ik zeker de verloskundige op. beloofd!

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

uhhm nee dat was niet het advies maar het klinkt zeker ontzettend onlogisch he zogelukkig?

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik ben regelmatig licht in mn hoofd, komt bij mij door een lage bloeddruk (gem. 100/55)

12. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    100/55 is dat laag ?

ik heb 100/60 ben ook zo vaak duizelig en dan zit ik echt te trillen suiker helpt niet

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja dat is normaal gesproken vrij laag. Een normaal persoon heeft gemiddeld 120/80.

Ik ben vrij gevoelig voor drukkende warmte, dan wordt ik ook helemaal raar in mijn hoofd. Meestal is mijn bloeddruk dan ook gedaald naar ongeveer 100/60 (heb thuis een bloeddrukmeter)

Deel Deze Pagina