hallo, ik heb pas een miskraam gehad en dat maakt me erg onzeker over deze zwangerschap. mijn kwaaltjes zoals zere borsten misselijkheid en vermoeidheid wisselen de hele dag door. het ene moment voel ik mijn borsten zo goed dat het al zeer doet als er iemand naar kijkt, het andere moment voel ik alleen gevoelige tepels of helemaal niks. misselijkheid komt soms ineens op maar kan ook een hele tijd er niet zijn. ik voel me de hele dag afwisselend heel erg moe tot best wel fit. hoe gaat dat bij jullie? is dit normaal?
Ik heb sowieso eigenlijk vrij weinig symptomen. Mijn tepels doen al vanaf de dag van de bevruchting (raar he) pijn, ik ben snel moe, meer trek behalve s ochtends en voel me soms niet echt super s ochtends. Maar misselijkheid ofzo, nee niet echt. Ik word er ook een beetje onzeker van. Ik heb nog geen miskraam gehad en het wordt mn eerste.
ik ben van het weekend echt voor het eerst goed misselijk geweest. DIt dan de gehele dag door, maar vandaag heb ik er weer geen last van. Wel blijf ik continue veel honger hebben en doen ook mijn borste vanaf de positieve test zeer. Ik denk dat iedereen wel onzeker is de eerste paar weken. Dat ben ik ook. Ik heb ook geen miskraam gehad en eht is mijn eerste
Ik heb ook weinig klachten, maar mijn borsten wisselen in pijnlijkheid. Soms bijna niet en soms erge steken of heel gevoelig. Heb de eerste weken 's ochtends extreem weinig honger gehad, maar ook dat trekt iets bij. Mijn stoelgang is ook wisselend, zo 3 dagen niet, zo 3 dagen achter elkaar met een beetje diarree. Kortom, allemaal erg wisselend.
Kwaaltjes zijn vaak wisselend hoor en zeggen niets over het wel/niet goed gaan van een zwangerschap. Vaak zeggen mensen nog steeds dat als je misselijk bent dit een teken is van een goede zwangerschap.......dit is absolute onzin! Ik heb voor deze zwangerschap 2 miskramen gehad en in deze zwangerschappen voelde ik me slechter dan in m'n huidige. Ik had in het begin totaal geen klachten, behalve behoorlijk moe zijn. Meer heb ik ook niet gehad! Ja...nu heb ik wel kwalen, maar dat hoort een beetje bij het termijn
Mijn kwaaltjes wisselden ook van dag tot dag en van uur tot uur. gelukkig maar want je houdt het anders niet vol fysiek! met 5 weken wist ik nog niet eens dat ik zwanger was...had wat symptomen maar die werden later pas veel erger...heb nooit overgegeven maar was wel vaak misselijk de hele dag door met vlagen.
dit wisseld en is per zwangersschap verschillend van mijn eerste was ik de hel dag door beroerd en nu ben ik mn rond middaguur heeeeeel erg moe en savonds na het eten beetje weeig gevoel in mijn maag ik merk ook dat dat nu met 11 weken afneemt terwijl ik bij dochter tot 16 weken ellendig heb gevoeld
Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van... Ik had wel last van een beetje gevoelige tepels... (met nadruk op beetje)... maar dat is vandaag ook minder... Ik denk dat het dus wel wisselend is met de kwaaltjes... Althans... dat hoop ik nu...