Voel me zo dom

Discussie in 'De lounge' gestart door Luciaatje, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Gisteren gezakt voor theorie rijbewijs :( Ben ik de enige of niet? Voel me echt dom. Ik zit op de universiteit (niet dat dat uitmaakt maar ben toch wel bekend met studeren en examens enzo) , en dan zoiets dat iedereen zou moeten kunnen zak ik voor :(
    Had het echt niet onderschat naar mijn idee; veel oefenexamens gemaakt, boek samengevat en geleerd, borden geleerd etc... 1 foutje teveel :( Voelt echt lullig. HEb al niet zoveel gevoel voor verkeer, rijlessen zijn ook niet echt mijn ding, maar ik wil het toch proberen. Dit is niet echt motiverend nu :(:(:(:(:(
    Iemand nog een virtuele hug over? :)

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Knuf!
    De volgende keer gaat het vast wel lukken!!

3. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Voel je niet dom, nergens voor nodig!

Ik ben de eerste keer voor mijn bromfietscertificaat gezakt, baalde als een stekker omdat ik wist dat ik t kon. Ik zat die dag niet lekker in mn vel, net ruzie gehad met mn vader.
    Heb gelijk een nieuw examen aangevraagd, 2dagen later ging ik er weer voor. Ik heb tussen die 2examens niet meer geleerd. Koppigheid denk ik, onder het mom van, ik zal ze laten zien dat het mij de eerste keer ook gelukt zou zijn als ik geen ruzie had gehad.
    Het zou verspild geld zijn volgens mijn toenmalige vriend (wat een vertrouwen hè), het was gedoemd om weer te mislukken.

Ben geslaagd met 0 fouten, als enige dat examen:D

Trek t je dus niet teveel aan. Soms zijn er factoren waardoor t niet wil. Raap jezelf op, nieuw examen aanvragen en er voor gaan. Komt vast goed;)

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    1 foutje teveel... Dat is echt balen inderdaad maar je bent echt niet dom als je het niet in 1x haalt. Veel succes bij het volgende examen. En vanaf deze kant een dikke knuffel

5. minon

minon Niet meer actief

Balen!!! Maar als het je helpt, wij hebben een rijschool en daar zien we dus hoe hoger opgeleid, hoe meer lessen ze nodig hebben en dus ook vaak theorie dat misgaat omdat je eigenlijk plat gezegd te moeilijk denkt :)
    Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Volgende keer beter joh!!!!

6. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Troost je, ik had mijn theorie in 1 keer, maar had voor mijn praktijk meer dan 100 rijlessen nodig... Mijn rijbewijs was dus zowat duurder dan mijn HBO studie...

7. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Fijn om te horen :) M'n moeder reageerde nogal lullig, dat zij het (40 jaar geleden) makkelijk met 1 fout haalde met alleen huishoudschool... Niet echt bemoedigend dus :p
    Ik heb net een nieuw examen gereserveerd, volgende week dinsdag. Ben benieuwd!

8. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ja had ik ook, in fout teveel.. Tweede keer wel gehaald enne parktijkexamen in 1 keer! Liever mijn theorie 2 keer dan praktijkexamen vind ik!

Volgende keer haal je het vast! Succes

9. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Nee joh voel je vooral niet dom! Er zijn zooooveel mensen die niet in één keer hun theorie halen! Gewoon vol goede moed nog een keer proberen. Heel veel succes!

10. minon

minon Niet meer actief

Nou srry maar 40 jaar geleden kreeg je het vergeleken bij nu bij een pakje boter :) moet je haar eens een gevaarherkennings examen laten maken online (waar dus ook de tijd zo snel gaat) wedden dat ze dik dik zakt?

11. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Het is tegenwoordig ook wat moeilijker, met inzicht en alles, dat zegt natuurlijk niks over je leerkwaliteiten. Heel veel succes de volgende keer

12. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.956
    2.833
    113
    Vrouw
    Ach dat kan iedereen gebeuren.
    Ik doe ook universiteit, en ben de eerste keer bij theorie ook gezakt met 1 fout teveel ;) Moet ik eerlijk bekennen dat ik het totaal onderschat had.. :D Daarnaast had ik een boek dat al wat verouderd was... Dus ben gelijk naar de winkel gerend om een nieuw boek aan te schaffen!

Tweede keer met 2 fout gehaald, én in 1 keer m'n praktijk gehaald (allemaal in 3 weken tijd: snelcursus) :D Niks aan de hand dus, gewoon nog iets harder leren en dan komt het helemaal goed! :)

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Joh voel je niet dom, want dat ben je echt niet! Ik heb een paar maanden geleden ook mijn praktijk examen gedaan, wel in 1 keer gehaald trouwens. Maar ik vond het ook ontzettend moeilijk (ik zit ook op de uni trouwens;))! Ik zei van te voren: ik kan me niet voorstellen dat sommige mensen er 5 keer oid over doen. Maar mijn mening heb ik snel bijgesteld na het examen! Ookal heb ik het wel in 1 keer gehaald, ik vond het echt pittig!

14. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Lieve schat, maak je niet druk . ik ben ook geen domme meid maar heb er 6 keer over gedaan .
    Waarom?? zenuwen stond net voor de examens te kotsen van de nervositeit.
    Als ik met mijn instructeur oefende was er niets aan de hand maar op het moment gierde het door mijn keel en kon ik me niet meer concentreren.
    Heb toen een 1 op 1 examen gedaan met iemand erbij die mij op me gemak stelde en gewoon maar 1 fout gemaakt.
    praktijk daarentegen in 1 keer gehaald.

En tja 40 jaar geleden is ook appels met peren vergelijken gezien de hoeveelheid verkeer toen en nu.
    Succes de volgende keer , komt goed.

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Een foutje teveel kan gewoon gebeuren. Dat zegt echt niet over je intelligentie. Het was er ook maar ééntje teveel! Het is echt niet zo dat iemand die 6 fouten maakt dom is en iemand die er 5 maakt slim is ;). Ik zou me er niet druk over maken. Volgende keer ga je die test gewoon halen!!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    komt goed!! kan gebeuren!!

Wat mij goed geholpen had was theorieles. ik ben ook heus niet oenig, maar het hielp mij wel om alles eens goed door te hebben en te weten waar ze op toetsen.

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    *knuffie*

Komt goed meid! ;)
    Ik ben in één keer geslaagd voor de theorie, maar heb tijdens m'n praktijk een bijna-ongeluk gehad en durf sindsdien niet meer achter het stuur te kruipen. :)

18. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Pijnlijk is dat hè, als je gewend bent altijd te slagen en dan zak je ineens ergens voor. Mijn theorie examen haalde ik dan wel maar mijn praktijk was het allereerste examen waarvoor ik zakte en wat een klap in mijn gezicht was dat.
    Nooit geleerd om daarmee om te gaan. Later overigens wel hoor ;)

19. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joh ik ben nog dommer:p derde keer pas gehaald en 1 keer gezakt voor de praktijk. Gelukkig daarna wel gehaald.

20. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Joh niet dom voelen hoor! Het is een rottig examen!
    Ik heb een snelcursus gedaan van 12 dagen. Uiteindelijk kon ik bijna niet afrijden omdat ik mijn theorie maar niet haalde. Volgens mij heb ik er vier keer over gedaan.
    Praktijk gelukkig in één keer gehaald. Het komt echt goed! Volgende keer beter!

Deel Deze Pagina