gastouder bureau vraagt naar inkomen?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Lottel, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Is t normaal dat een gastouder bureau vraagt om inkomen van mij en vriend? Vond t nogal een brutale vraag nml.

Wie helpt mij?

2. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Zou ik ook erg brutaal vinden. Maar ik maak er geen gebruik van dus geen idee.

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik zou niet weten waarom ze dat nodig heeft, dus gewoon geen antwoord op geven.

4. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons wilden ze het weten omdat ze de opvangtoeslag voor ons regelden.. Dus gewoon doorgegeven en wij hadden er geen omkijken naar.

5. mama2013

mama2013 Actief lid

8 jun 2012
    383
    0
    16
    Is wel standaard volgens mij.

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dan willen ze kinderopvangtoeslag voor je regelen. Je kan ook aangeven dat he dit zelf regelt

7. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Hier wilden ze het weten om een proefberekening te maken voor de kosten (incl kinderopvangtoeslag).

8. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb dat niet gegeven, obv je inkomen alleen is die berekening niet te maken in veel gevallen. Je kan het t beste in eigen hand houden.

9. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Heb ook nog niks gegeven hoor gelukkig. Maar t was zo n kille mail waarin aan t einde dan daarom gevraagd werd,eerst maar eens verder kijken.

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Je bent niks verplicht

Vroegen ze hier ook omdat zij ook je aanvraag toeslagen kunnen indienen voor je...

Maar doen we mooi zelf

11. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Houdt het aanvragen van toeslagen vooral zelf in beheer, want er zijn de laatste jaren veel bureaus geweest die nogal vuile spelletjes hebben gespeeld en waar ouders de dupe van zijn geworden! Zo moeilijk is het niet om aan te vragen, anders een goede bekende vragen om je te helpen! Een proefberekening kun je zelf ook doen op toeslagen.nl en daar is meer voor nodig dan alleen inkomen, maar ook bezittingen, spaargeld, enz. kunnen meespelen. Het gaat om het zogenaamde verzamelinkomen!

Deel Deze Pagina