Hallo, Ik ben op onderzoek geweest naar de vergoeding die je als ouder krijgt op kinderopvang. Dat ik er recht op heb qua uren ed, daar ben ik al achter. Wij verdienen modaal, dus volgens mij is dan de toeslag rond de 47%. Is dat zo? Ik kom er echt nergens duidelijk achter of dit het geval is. Misschien weet iemand antwoord. groetjes kelly
http://www.kinderopvangopmaat.nl/wp-content/uploads/2012/07/kinderopvangtoeslagtabel2013.pdf Volgens deze tabel 78,2% voor een 1e kind. Proefberekening op toeslagen.nl heeft geen zin omdat per 2013 weer drastische wijzigingen zijn.
RTL Nieuws - Hoeveel ben jij kwijt aan kinderopvang in 2013? hier kan je een proefberekening doen voor 2013
gelukkig verandert er voor ons niet heel veel... tenminste, voor zover het nu staat... gaan 10 euro per maand meer betalen
Valt me niet tegen. Scheelt me 20 euro per maand ongeveer Tuurlijk wordt het langzamerhand steeds duurder, maar met 20 euro per maand blijft het betaalbaar voor ons
Het gaat hier wel om een berekening gebaseerd op kabinetsplannen; De werkelijke cijfers zijn nog niet bekend! Kan dus nog allemaal veranderen...
Volgens mij klopt de berekening ook niet als het uurtarief boven de het maximum tarief van de belastingdienst ligt. Boven de 6,36 (2012)krijg je geen toeslag meer, het meerbedrag wordt wel meeberekend in de toeslag.