overigens heb ik mn toeslag ook nog niet binnen. Heb ook ABN. Maar heb het ook wel eens om 18.00 gehad hoor, dus sta er niet raar van te kijken dat het weer zo laat komt.
Hier ook niks rabo.. Ik moet trouwens iedere maand zelf betalen vooraf want het wordt de 17e al afgeschreven dat is pas irritant...
als volgt op maandag dinsdag en woens stort de ing om 9 uur 12 uur 3 uur 6 uur is de laatste transactie dus 4 keer per dag donder dag 9 uur 12 uur 6 uur en vrijdag 9 uur 3 uur en 6 uur 3 keer per dag als volgt de abn stort vanaf 9 uur tot 6 uur dus de hele dag door hun hebben een betaling verkeer al het in komende geld woord gelijk over gestort rabobank vanaf 2 uur tot 6 uur van maandag t/m don sns bank pas om 6 uur een keer per dag maandag t/m don is er dan toch nog hoop!!!!
Hier de huurtoeslag binnen! ABN. De rest nog niet, maar zit altijd eventjes tussen. *edit, zorgtoeslag ook binnen*
rabo niks...moest net met 4 euro alle boodschappen zien te halen...alles voor mn kindjes en diertjes...ik kan wel een kilootje missen dus...hoop dat het er morgen wel is anders word het wel ff slikken...
dan heb ik zeker geluk gehad om 16.30 niks om 16.35 huurtoeslag en om 17.03 zorgtoeslag wacht alleen nog op de kinderkorting.
Waah ik heb ook nog niks :S en we leven altijd naar de toeslagen van de 20ste toe omdat essent de 19e eraf gaat en moet vandaag echt nog boodschapjes doen en hebben niks meer op de rekening...
Heb net nog ff gekeken... heb nu huurtoeslag en kgb maar nog geen zorg... terwijl je normaal alles tegelijk krijgt toch?? Nja ik kan weer boodschappen doen