Wanneer kdv-toeslag aanvragen?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Kimba, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimba

Kimba Actief lid

11 sep 2011
    203
    1
    18
    Gelderland
    De titel zegt het al. Wanneer kan/moet ik de kinderdagopvang toeslag aanvragen?
    Per 1 september gaat als alles goed gaat onze kleine naar de kdv. Kan dan pas aanvragen of zou ik dat nu ook al kunnen regelen?
    Vind het wel fijn als het geregeld is. We zijn zeker van een plaats en de dagen, heb ook al een financieel overzicht van het kdv gekregen.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

kan je nu al aanvragen. OP mijntoeslagen.nl je kan nl. gewoon aangeven vanaf 01-09-2012.

3. Kimba

Kimba Actief lid

11 sep 2011
    203
    1
    18
    Gelderland
    Super, dank je wel. Ga ik zo direct doen.

4. giraf

giraf Niet meer actief

Ik zou het inderdaad nu al doen.
    Wij hebben het in Dec 2011 aangevraagd en pas deze maand uitbetaald gekregen.....

5. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Heb je tegenwoordig geen BSN nummer meer nodig van het kind? Toen wij het voor de eerste keer aanvroegen (2008) moesten we die wel hebben namelijk en die heb je natuurlijk pas als de baby er is! Bij ons werd het wel snel verwerkt trouwens.

6. juf85

juf85 Niet meer actief

dat kan pas na de geboorte, als je een bsn hebt.
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap gebeld met de belastingtelefoon en toen werd mij verteld dat het pas kan als je een bsn van je kind hebt.

7. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.577
    113
    kan pas als er ook daadwerkelijk een kind incl bsn nummer is. oOK weet niet op welke datum je kleintje ECHT gaat starten op het kdv. Ligt er aan wanneer hij/zij geboren wordt.

Deel Deze Pagina