Hi ladies, Jullie kunnen me vast wel adviseren, vind het zo moeilijk om te bedenken wat ik nu moet doen Ons KDV bestaat 20 jaar, we hebben vorige week een brief gehad dat ze dat vieren en dat ze ook gelijk de verjaardag van de leidsters vieren.. Nu weet ik echt niet wat ik moet doen/kopen.. Als ik Sophie op de maandag breng staat er een dame die groepshulp is, rond 9.00 komt de leidster en op vrijdag breng ik haar bij de peuters en gaat ze daarna naar de babygroep als de leidster er is. Mijn vriend haalt haar op en eigenlijk heeft ze een beetje twee vaste leidsters.. Wat zal ik kopen voor de leidsters (en dan alleen voor de vaste of niet?)? Of zal ik een cadeautje kopen voor op de groep? HELP ME PLEASE!
ik zou een kadootje doen voor de groep. Er is op een kdv altijd wel een wensenlijstje of dingen die ze kunnen gebruiken. Mss met een paar ouders wat samen doen of anders gewoon eens vragen of er wensen zijn.
inderdaad, vraag of ze nog specifieke dingen kunnen gebruiken. Verder zijn boekjes altijd goed denk ik. .
om niemand te kort te doen of te vergeten zou ik ter ere van het 20 jaar bestaan iets leuks van speelgoed op de groep kopen, de leidsters hebben ongetwijfeld een lijstje. En voor de verjaardagen een doosje chocolade (ik weet als leidsters dat we daar erg blij mee zijn) Met verjaardagen doe ik het zelf zo: ze worden apart gevierd en ik maak dan met mn dochtertje iets leuks en koop er een kleinigheidje bij. Voor de leidsters van haar groep, het zijn er maar 4.