Toeslagen staan nog niet op uitbetaald

Discussie in 'De lounge' gestart door Roosenkids, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenkids

Roosenkids Niet meer actief

Hoi!

Normaal staat de avond voor toeslagen dag al op mijntoeslagen.nl al dat de toeslagen voor maart zijn uitbetaald en bij betalingen het exacte bedrag. Nu staat er nog februari en niks bij bedragen.

Nu is dat niet zo. Is dit bij meerdere niet?

2. penseel

penseel Niet meer actief

Staat nog niet op uitbetaald maar ik neem aan dat het morgen allemaal goed moet gaan komen. Hoop ik!!. Anders heb ik in het weekend een probleem en vieren we wel een verjaardag maar dan zonder hapjes en drankjes. Taart heb ik wel alvast besteld bij de hema en betaald dus dat is geregeld. Pff hihi.

Komt vast goed.

3. Roosenkids

Roosenkids Niet meer actief

Hahaha hoop t ook voor je.

Ik vertrouw de bd niet meer zo dus hou t goed in de gaten 😂

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    En daar gaan we weer.

Het maandelijkse topic weer over de toeslagen.
    Ze zijn er morgen gewoon, en zo niet, dan wachten we toch gewoon met zn allen, wat maakt het uit.

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Haha echt een vaste prik topic inderdaad.

6. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Even op bankrekening (ING) gekeken.. Bij mij is het gestort.

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Nou ja vind het altijd wel even fijn.. Zo weet ik of ik het wel gekregen heb

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Sorry hoor maar het is half 8 sochtends... Bij ing staat het er dan altijd al op en bij de rest in de loop van de dag. Dat is toch niks nieuws?!

9. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Na 12 uur pas dan verwerkt de bank het

10. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    De dag is net begonnen damn, sommigen draaien wel een beetje door.

Ik kan de toeslagen als alleenstaande moeder ook prima gebruiken. Maar jemig geef het evene een beetje tijd zeg,......

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wat voor toeslagen worden er gestort?
    Want ik krijg alleen kot en dat is voor mij echt niet belangrijk of het gestort is of niet. Ik kan er verder weinig mee want het gaat direct naar waar het voor bedoeld is; kdv wordt deels betaald

12. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Zorgtoeslag ook al ontvangen ;)
    ING is snel :D

13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik heb nog niets ontvangen! Stomme bank :x

Oh wacht, maar ik krijg ook nooit wat :D

14. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Zorgtoeslag staat er hier ook al netjes op, ING is altijd heel snel. Maar het is dat ik toevallig een rekening over moest maken, toeslag is niet echt een bedrag waar ik niet zonder kan. :p

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

De vraag van ts is toch niet of het er al op staat? Vind sommige reacties erg overtrokken. Ik krijg niks aan toeslagen maar heb ook een tijd gehad waarop ik echt niet zonder kon en helemaal als het op vrijdag valt. Laat men toch, als je er nooit van afhankelijk bent geweest weet je ook niet wat het is om erop te wachten om boodschappen te doen. Oordeel dan ook niet.

Ts, soms zijn ze laat met het wijzigen van de uitbetaalstatus op hun site. Zo te zien komt het wel gewoon vandaag.

16. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    +1.

17. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ik vind het best "heftig" dat men leeft van toeslag naar toeslag. Maar ook dit onderwerp is maandelijks terug te vinden en sommige voelen zich aangevallen en anderen verdedigen zich. Ik hoop dat het voor men vandaag gestort wordt.

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Sterker nog, je leeft dan van toeslag naar loon en van loon naar toeslag. En dat met al die storingen tegenwoordig begrijp ik hun angst.
    Maar meestal zijn het toch tijdelijke fases, maar bij mij heeft het jaaaren geduurd. Daar vraag je niet om en oplossen kan je het ook niet altijd 1,2,3. Dan maar heel blij zijn dat het bestaat.

Ik vind het gewoon jammer dat er elke keer weer van die denigrerende opmerkingen komen.

19. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Het leuke was nog dat ik door dit topic, direct aan jou moest denken. 😛

20. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Soms kom je in een situatie dat het evrn niet anders is en dan kunnen opmerkingen als: ik snap niet dat mensen van toeslagen leven of als je zo moet leven doe je toch iets fout erg aanvallend en denigrerend overkomen. Mijn man was in september werkloos geraakt en zijn er een flink stuk op achteruit gegaan.
    Gelukkig werkt hij nu weer, maar desondanks vind ik zo'n topic onzinnig want je krijgt het heus wel.

Deel Deze Pagina