Iemand idee?mail gehackt iets verkocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Junejunos, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iets verkocht via marktplaats later gepost dan gepland maar verder geen probleem uitgelegd dat ik bevallen ben moeder pakket laten wegbrengen uit coulance de dubbele verzendkosten (vielen veel hoger uit)eigen rekening genomen

Nu check ik net de code staat er aangepaste bezorgtijd zat 5 okt en hij is zondag of maandag al gepost probleem is die mail is gehackt dus kan haar niet mailen
    Google levert geen telefoonnummer op bij de naam
    Ik heb nu een klein bedrag teruggestort met als mededeling de code en dat hij later komt in de hoop dat ze dat leest ik wil niet dat ze denkt dat ze opgelicht is!

Iemand nog een briljant idee?

2. flerk

flerk Niet meer actief

Denk dat je even moet afwachten. Ze zal zelf contact opnemen als ze vragen heeft en dan kun je het uitleggen. Of had je alleen contact via mail? Vervelend zeg, dat íe gehackt is, vind ik altijd zo raar, dat mensen dat doen.

3. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alleen via mail ik heb haar wel kunnen laten weten dat hij gepost is maar de code net niet meer door kunnen mailen
    Baal er zo van!

4. jupke

jupke Niet meer actief

Maar waarom heb je dan geld terug gestort? Ze ontvangt het morgen toch? Iets later dan gepland, maar ze krijgt het wél.

Hoezo is je mail gehackt? a

5. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan niet meer mailen dd wegens ongewone activiteiten in account zegt ie

Zodat ze weet dat hij echt komt heb ik haar n klein bedrag teruggestort kon ik bij mededeling iets neerzetten.

6. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Misschien beheer van mp inlichten ofzo? Weet niet of dat kan..

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Je bedoeld dat je bijv 10ct terug geboekt hebt met als opmerking de track code? Of begrijp ik het verkeerd?

Dan ben je al netjes geweest.. Ze weet dat het later komt dus ze zal ook niet snel denken dat ze opgelicht is geweest. Daarnaast kan ze in haar marktplaats profiel jou weer opzoeken (als jij de adv nog niet verwijdert hebt iig) komt vast goed!

8. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Nou je bent al erg netjes hoor!

9. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Dat geld overmaken is heel slim. Alleen had ik er echter een nieuw emailadres bij geschreven met de vraag om daar naar te mailen. Dan kun je via dat nieuwe emailadres het verhaal uitleggen.

Dus bijv 0,01 overmaken en erbij xx@hotmail.com mail ajb naar dit adres ivm pakket.

Maar denk sowieso dat het wel goed zit nu je de code zo hebt doorgegeven.

Deel Deze Pagina