Zo heb ik ook eens de fout gemaakt om de bijtelling van de auto vergeten bij het salaris op te tellen
Yep, wordt gewoon opgeteld. Wij hadden er wel rekening mee gehouden dat we daardoor terug moesten betalen
Klopt, rente is laag. Overigens krijg je ook rente uitbetaald als je achteraf te weinig toeslag hebt gekregen! Gaat wel twee kanten op maar goed, rente is dus zeer laag dus het kost je niet veel en aan de andere kant levert het je ook niet veel op.
Wel balen als je t niet verwacht hebt . Wij kregen de afrekening ook...moesten 6 euro terugbetalen ...wat een bedrag .
Bij ons is er ook een loonsverhoging. Je jaarsalaris wat je opgeeft is dat met of zonder vakantiegeld?
Met en met eindejaarsuitkering en in principe mag je de betaalde hypotheekrente, giften en andere aftrekposten eraf trekken, maar die houd ik vaak als speling.
Dat komt doordat de maximale vergoeding van BSO een stuk lager is dan van het KDV. Voor KDV wordt er een maximaal uurtarief van € 8,02 gehanteerd en voor de BSO is dit slechts € 6,89. De meeste opvang/BSO kosten meer dan deze bedragen en het verschil komt dus voor eigen rekening.
Hier ook terugbetalen. Ik heb alleen geen specificatie ontvangen. Ik wil wel controleren met welke cijfers ze rekenen. Ik ga daar begin volg week over bellen. Dit weekend ook maar eens onze jaarinkomens nauwkeurig schatten en doorgeven.
altijd jammer he dit soort dingen. Ik pak het zo altijd aan: Jaarinkomen duizenden euro's hoger inschatten, zn 15000-20000. En minder uren opgeven dan dat je afneemt. Je krijgt maandelijks dan niet zoveel terug. Maar weet altijd zeker dat we nog wat kunnen innen bij de BD in het voorjaar aan KOT.
Als je inlogt op mijn toeslagen kan je precies de berekening zien. Aan de hand van je jaar aangifte kan je ook t jaarinkomen doorgeven.
Hier ook terugbetalen, ook 400 euro. Beetje jammer want ik heb iedere wijziging zo snel mogelijk doorgegeven. En ik heb nu weer kot ontvangen terwijl we het per half augustus stop gezet hebben, irritant!
Toch blijf ik het apart vinden. Elke gewijzigde scheet geef ik door. Altijd. Ik houd rek met vakantiegeld etc etc maar toch. Morgen maar eens even induiken. Gelukkig hoef ik ‘maar’ 250€ terug te betalen, maar het blijft gewoon zonde.
Wij moesten pas ook een groot bedrag terug betalen kon nooit want onze jaarinkomens staan veel te hoog. Wat bleek na het checken van de site ze hadden mijn man zijn jaarinkomen ineens dubbel zo hoog gezet haha. Gelijk bezwaar ingediend en binnen 4 weken kregen wij geld van hun gestort.
Ik heb het net nog eens nagerekend, de fout ligt toch bij mij. Ik was vergeten om de uitbetaalde overuren in januari mee te rekenen, had alleen naar mijn jaarsalaris gekeken wat op het loonstrookje staat. Jammer!
Hahaha, ik kreeg gisteren eindelijk de definitieve berekening toeslagen over 2017. Krijg nog 16 euro van ze
Ik houd de lonen expres iets hoger aan, ook reken ik 8 weken vakantie ipv 5 omdat wij flexibel werken.