kinderopvangtoeslag

Discussie in 'De lounge' gestart door Ikbenhetmaar, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    600netto? Eigen bijdrage dus? Hoe kan dat nou, dat is wel heel veel zeg. Verdienen jullie dan zo onwijs veel? Poeh....

2. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik had ook even een vraag. ik zit momenteel werkloos thuis en krijg vanaf deze maand een uitkering van het UWV. mijn partner werkt fulltime. Mijn zoontje gaat 1 dag naar de dagopvang, maar mocht het nu zijn dat ik dit hele jaar geen werk vind(ivm mijn zwangerschap)!? dat we dan geen recht op de toeslag krijgen?

Of hebben we wel recht omdat mijn partner wel werkt en ik een uitkering krijg?Ik hoor graag van jullie!

3. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    niemand?!!?!?

4. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Euh, wijffie, als je het niet erg vindt vertel ik niet hoeveel wij verdienen. Maar het is meer dan modaal voor beide. Anders kan dat idd niet, 600 E. Maar ik ben blij in mei als mijn zoon naar school gaat want dan wordt t weer wat minder.

Bobo, er zijn speciale regelingen voor jonge moeders en dacht ook voor zwangeren. Juist om Jou gelegenheid te geven weer aan het werk te kunnen krijg je nog een poos wel de toeslag. Maar je moet maar even bellen met uwv, die weten als het goed is wel hoe het zit. Als je er niet uitkomt pb me even, dan zoek ik het voor je op. Ben zelf werkloos geweest bijna een jaar na geboorte van mijn zoon en heb toen wel steeds de toeslag gekregen.

Deel Deze Pagina