mexicaanse griep ineens dichtbij :S

Discussie in 'De lounge' gestart door mellepel25, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Hey meiden,

het zoontje van een vriendin van me had zondag ineens hoge koorts tot boven de 40 graden. Ook ademde hij heel zwaar. Die ouders dus maar met hun zoon naar de huisartsenpost gegaan. Nadat ze daar anderhalf uur met een ziek kind hadden gezeten ging het heel snel. De kleine werd meteen opgenomen en die nacht al 9 keer verneveld. De nacht erna had hij zelfs zuurstof nodig omdat hij het alleen niet meer redde. Vandaag is er duidelijk geworden dat hij de mexicaanse griep heeft.....vind het best eng..vooral omdat het met hem best slecht is gegaan. De artsen zeggen dat hij nu het ergste heeft gehad....hopelijk klopt dat!! Vind het maar niks zo dichtbij!:)

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zo he, dat is even schrikken natuurlijk! Hopelijk gaat het met het mannetje snel weer beter!!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh meid wat eng....

Ik ben altijd erg op mijn hoede!!!! maar als het zo dichtbij komt wordt het wel extra eng.. ik vond nijmegen al dichtbij.. en dat licht aan de andere kant van de provincie....

bah...

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik kan me voorstellen hoe zij (en jullie) geschrokken zijn zeg!

Maar omdat er al een topic is over de Mex. griep, doe ik deze dicht. (zie subforum nieuws).

Elmo

Deel Deze Pagina