Wie ken dit en is er wel eens geweest? Wij gaan in sept weekje op vakantie in limburg en zoeken nog iets leuks om te gaan doen voor onze oudste. Is dit iets voor een 3jarige? Entree 4.50 dus valt mee. Schijnt een vliegtuig te staan waar je in kan kijken? Groetjes Roozjuh
2 weken geleden geweest en is super voor de kids de moeite waard en super groot hoop dat jullie dan beetje goed weer hebben ook dingen met water Gr
wij zijn er vorige week geweest, tis geen pretpark..er staan veel picknick tafels met dakje er boven en overal staat een bbq bij. Ik raad je wel aan om eigen drinken en eten mee te nemen, want je kunt er weinig kopen. er staan veel speeltoestellen glijbanen, springkussens. tis echt voor kinderen gericht.
dit vliegtuig staat bij de ingang kinderen kunnen er via een trap in het vliegtuig, en aan de achterkant via de glijbaan weer naar beneden
o dat ziet er heel leuk uit! maar er staan dus BBQ's ofzo? hopen op lekker weer, dan kunnen we daar heen ziet er erg gezellig uit. Dat vliegtuig lijkt me ook heel leuk! zal hubby maar mee moeten gaan met zoonlief, want ons kleine held op sokken durft dat nooit alleen.
Het is daar echt geweldig! (vind ik) De kinderen vermaken zich super en vooral als het goed weer is kun je je er uren vermaken. Er is veel met water. Ik vind het de 4,50 echt wel waard. Wij nemen ook meestal eigen eten en drinken mee, maar het daar kopen is ook niet duur.