Helaas door omstandigheden kan de gastouder van mijn zoontje niet meer oppassen. Ik heb een flexibel contract en kan ingezet worden 28 tot 36 uur. Ik ben een alleenstaande moeder en zit nu echt met mijn handen in het haar. Heb al veel gastouders benaderd maar of ze zitten vol of nemen alleen kinderen van 0 tot 4 jaar aan. Iemand toevallig een tip voor mij? Ouders is geen optie, ze vangen hem nu wel tijdelijk op maar zijn 72 en 75 en kunnen dit niet meer aan. Bso word ook erg lastig omdat je vaste dagen/uren af moet nemen.
Wat een vervelend probleem! Neem eens contact op met de BSO. Vaak is meer mogelijk dan op de site vermeld staat. Succes!
Onze bso is flexibel. Je kan elke week doorgeven hoeveel dagen en welke dagen ze komen. Is dat er niet bij jullie in de buurt?
Ik heb al met diverse gastouder bureaus gebeld ook degene waar mijn gastouder vandaan kwam maar er is niemand met plaats. De bso heb ik een mailtje gestuurd hoop dat ik daar snel iets van hoor. Zit hierdoor flink in de stress.
Is het een gastouder via een buro? Dan kun je via hen een nieuwe ontmoeten lijkt me. Anders per BSO kijken naar flexibiliteit
Het moet ook zo zijn dat ze mijn zoon uit school halen en de bso die zeg maar gekoppeld is aan zijn school heeft geen flexibele opvang. Heb ze nu toch een mail gestuurd of ze echt niets voor mij kunnen betekenen.