Mijn zoontje is erg onrustig. Overdag kan hij maar niet stil zitten en de rust vinden, er beweegt altijd wel iets aan hem. Even rustig liggen of zitten is er niet bij. Nou vind ik dit overdag niet zo erg. Maar 's nachts is hij ook erg onrustig en tot wel 15x per nacht wakker . Via via hoorde ik over Rescue remedy druppels (natuurlijk middel). Kent iemand dit, hebben jullie hier ervaringen mee? Kan ik dit bij mijn zoontje van 10 maanden gebruiken? : Graag jullie reacties.
Alleen op een .com site lees je in het engels dat baby's het zouden mogen hebben. Nederlandse informatie over gebruik bij baby's kan ik niet vinden. Het zou in ieder geval goed helpen om je konijn en je hond rustig te krijgen (bijvoorbeeld bij oud en nieuw) .
Ik zou het inderdaad even navragen bij de reformwinkel. Als zij zeggen dat het kan, een flesje kopen en die meenemen naar de huisarts om te beoordelen of je het wel of niet aan je kindje kan geven. Ik heb de druppels zelf wel gebruikt in mijn zwangerschap (volgens de ha geen probleem) en ik moet zeggen dat ik er een stuk rustiger van werd. Niet sloom ofzo maar gewoon meer op mijn gemak en niet zo'n gestressed gevoel de hele dag.