Teen mom 2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Angeliekie, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Is er nog geen topic over teen mom 2, ik kijk nu de afleveringen van S. 3 online. Jeetje zeg, die Jenelle is helemaal de weg kwijt :(

Zijn over het algemeen maar arme kindjes vind ik, alle ouders uit elkaar en dat gedoe eromheen allemaal met vriendjes en ruzie.

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik vind dat jenelle toch wel de kroon spant. Ik kan elke aflevering wel janken als ik zie wat ze zichzelf en daarmee ook jace allemaal aan doet. Ze is ook zo onverschillig, ze klaagt de hele tijd dat haar moeder haar kind bij haar weg houdt en dat ze hem nooit ziet, maar ze doet er zelf ook geen moeite voor.

De rest, Sja.. Ze zijn nog jong en maken misschien niet altijd even goede keuzes. Maar al met al vind ik de rest van de meisjes wel heel lief voor hun kindjes, en heb ik wel het idee dat er vrij goed voor ze wordt gezorgd!

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ooh yes, een Teen Mom topic :p Ik heb ook alles online gevolgd en Jenelle is inderdaad echt.. ontspoord.
    Chelsea krijgt alles nog steeds van haar vader en klaagt nog steeds. Leah vind ik goed voor haar kinderen maar op gebied van relaties.. hmm.

En ik volg Teen Mom nieuws op Facebook, blijkbaar heeft Farrah uit het eerste seizoen een sextape gemaakt en nou ja.. dat gaat ook allemaal niet helemaal goed de laatste tijd.
    Amber zit in de gevangenis natuurlijk.

4. Gingerkitten

Gingerkitten Actief lid

12 aug 2011
    225
    0
    0
    Zeist
    heb je de link naar de facebookpagina?

5. Gingerkitten

Gingerkitten Actief lid

12 aug 2011
    225
    0
    0
    Zeist
    dankje, ik kijk het altijd als het op tv is zooooo leuk hihi :)

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

#7 SeaShell, 2 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2013
    Gister de series finale gezien van Teen mom 2 season 5

Helaas is het nu gestopt vanwege het heroïne gebruik van Jenelle :(
    Ik kijk het altijd tegelijk met de USA..

Jammer dat nu zowel teen mom 1 en 2 gestopt zijn.. Maar binnenkort komt er een teen mom 3 van de meiden van 16 and pregnant afgelopen seizoen

Amber van seizoen 1 zit trouwens een paar jaar in de gevangenis, Adam (van Chelsea) word weer "papa" tussen aanhalingstekens ;) van zijn vriendin, Kailyn is zwanger van haar man, en Jenelle heeft een miskraam gehad, is getrouwd, en vorige week opgepakt vanwege heroïne. En Leah heeft een 3e kindje gekregen met haar nieuwe man. (Allemaal niet te zien in de afleveringen omdat seizoen 5 (laatste) al lang geleden is gefilmd

En Farrah heeft idd een sexfilm opgenomen met een bekende acteur uit die industrie en verkocht voor 1 miljoen.

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Zo, na 3 keer goed doorlezen ben ik op de hoogte. Aan de ene kant vind ik wel dat ze goed voor hun kindjes zorgen, maar aan de andere kant... Is bijna nergens echt een stabiele thuissituatie. Verschillende vriendjes, andere huizen, geruzie, veel bij opa en oma die ook weer ruzie hebben.

Jenelle, die is echt ff de weg kwijt, die moet even goed op t spoor gezet worden.

Met Amber had ik echt wel te doen hoor. Er zit (zat) zoveel woede en verdriet bij haar. (Met Janelle heb ik dat minder op een of andere manier)

Kan iemand mij vertellen hoe t komt dat Amber toch in de gevangenis zit, en waarom dat ook best lang? Wel een aantal jaar toch?

8. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Vraag me ook af of zij betaald krijgen voor de serie? Neem aan van wel maar toch komt het bij mij altijd zo over alsof ze in geldnood zitten??

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja wel in geldnood maar wel nepnagels, alcohol, dure auto's... Ik vind dat altijd een beetje gek. En ooh ja, steeds maar in restaurants zitten!

10. SeaShell

Stond gister toevallig uitgelegd door de producers in een nieuwsbericht
    Ze krijgen cheques voor bepaalde dingen. Janelle krijgt enkel cheques voor eten in haar favo restaurant en geen geld, bewust zodat ze ook geen drugs kan kopen. De andere bijv voor kleding, etc

11. SeaShell

Amber zit voor 5 jaar in de gevangenis, daar heeft ze zelf voor gekozen. Ze kon afkicken en cursussen volgen, maar koos voor gevangenisstraf. Gary laat hun dochtertje niet bij Amber en ze heeft Leah dan ook al meer dan een jaar niet gezien

Maar ik heb ook veel meer sympathie voor Amber dan voor Janelle. Janelle heb ik echt geen woorden voor.. En nu gewoon weer zwanger raken, heroïne gebruiken en een miskraam krijgen en voor de 9e keer in de gevangenis belandden, bah..

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Jeetje wist niet eens dat ze ook verslaafd was:$
    Wel sneu hoor dat die moeders/vaders niet na denken over de consequenties van drugs gebruik in Amber haar geval dus haar dochtertje niet zien..

13. SeaShell

Ja aan pijnstillers/medicatie op recept.

In de gevangenis doet ze het goed.. Opleiding, woede beheersing, etc.. Ze schijnt een heel ander mens te zijn geworden na die 1,5 jaar dat ze nu al vastzit

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Zo wat erg dat Amber haar Leah al zo lang niet heeft gezien! Krijg er kippenvel van. Wat erg zeg. En ze was wel op de goede weg. Maar ze kan ook met Gary echt niet door 1 deur:( Zonde die twee moeten elkaar niet zien eigenlijk die versterken de slechte dingen van elkaar.

Jenelle vind ik ook echt absurd. Bij Amber zat ik nog wel eens met tranen in mn ogen te kijken. Zo zoielig voor haar, maar Jenelle niet ik weet het niet, ze irriteert mij. Ze heeft geen enkel doel voor ogen, geeft alleen af aan haar moeder pff. Vermoeiend voor haar moeder ook!

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Welke zender?

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wow, wat een updates! Heb ook even de link naar facebook gebruikt.

17. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik las dat ze misschien vervroegd vrij komt. Ja, Amber vind ik eigenlijk wel een leuk meisje en echt, ze houdt zoveel van haar dochter. Maar gewoon de verkeerde keuzes op momenten dat ze niet nadenkt.. Jenelle weet heel goed wat ze doet volgens mij.

18. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Ik hoop wel dat het nu ookeens afgelopen is met chelsea en adam, wat een eikel is dat zeg!
    Gun het haar wel om een leuke vriend te krijgen, zij is ook altijd zo leuk met aubree.

Begin me steeds meer aan kailyn te irriteren, vind haar zo aandachtsgeil :) en dat eeuwige geklaag over dat ze niemand heeft, tja zal wel een reden hebben denk ik.

19. SeaShell

Adam word nu dus weer "papa" en krijgt een dochter brrr..
    Herinner me nog toen Chelsea bevallen was en hij haar " a fat stretchmarked bitch" noemde en Aubree een foutje en dat hij niet kon wachten om afstand te doen van zijn rechten..

Dus het zal wel voorgoed over zijn tussen die 2..

Kailyn is nu dus ook getrouwd en is weer zwanger van haar man..

Ik vond Maci de leukste teen mom. Ook Tyler en Caithlynn vond ik erg leuk. Zijn ook de enige die nog bij elkaar zijn. Verder vind ik Leah echt iemand die een beetje gemaakt doet voor de camera's en zichzelf alleen van haar goede kant probeert te laten zien en haar fouten verbergt voor de camera's. Ook vind ik Chelsea leuk, alleen die baby stem die ze vaak opzet vind ik echt kinderachtig, maar verder een erg leuke meid die goed is voor haar kindje..

Farrah vond ik irritant.. Haar vader noemt ze Michael (is ook nog haar echte vader ook) en haar moeder noemt ze wel gewoon mom..

Haar boek vond ik trouwens wel mooi/leuk om te lezen..

Deel Deze Pagina