Waar en welke geboortebedankjes?

Discussie in 'De lounge' gestart door beebje082011, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Wie heeft er leuke (internet) adresjes voor chique geboortebedankjes? Dan bedoel ik liefst niet die standaard plastic flesjes en zo, maar iets apartere dingetjes.

In België wordt het echt veel gedaan, zij hebben dan ook super mooie collecties maar vaak komen er hoge kosten bij kijken om ze op te maken e.d.

Ik ben erg benieuwd waar jullie je bedankjes vandaan hebben en welke jullie gekozen hebben. :) Voorbeelden zijn ook erg welkom!

2. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zijn geboortebedankjes? Dat je een ander bedankt dat jouw kind geboren is? :D Ik ken het niet. Iets dat je stuurt als dank voor de kraamvisite?

3. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Wij hadden chocolade lollies laten maken met de naam van mijn zoontje erop.
    In melk, muur en witte varianten. Ik vind het altijd zonde als je iets krijgt dat ergens in een kast verdwijnt. Dit kon je lekker opeten.

4. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Het is een kleine attentie dat je het kraambezoek meegeeft, ik zie het als een aandenken aan deze speciale gebeurtenis en als dank voor de komst van het bezoek.
    Ik vind het een erg leuke traditie en ik heb zelf ook veel doopsuikers bewaard van anderen, net zoals geboortekaartjes vind ik deze erg leuk om te bekijken en bewaren.

5. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Je kunt in belgie wel bij sommige winkels de materialen daarvoor kopen en zelf maken. Heb ik bij de tweede bij de fun gekocht en in mijn verlof gemaakt!
    Probeer het ook eens online onder geboortesuikers of doopsuikers!

Deel Deze Pagina