Tips gezocht! Hoe deze muur mooi maken?

Discussie in 'De lounge' gestart door mammie1982, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Toen we 1,5 week geleden onze kledingkast na 8 jaar van zn plek haalde, kwamen er 2 zwarte strepen achter vandaag. Van t plafond tot de grond en ong. 1,5 cm breed per streep. We vermoeden dat dit schimmel is. De kamer ruikt ook muf en dat verdwijnt maar niet. Ook niet met continu luchten en schoonmaken. Een vochtweringsbedrijf gebeld en die zei dat het vanzelf over moet gaan.

Maar goed nu komt de baby aan die kant van onze kamer te slapen. En eigenlijk wil ik die 2 strepen behang van de muur af snijden en daar overheen verticale behangranden doen ofzo. Ik heb geen zin om de hele muur te behangen of schilderen. Nu ben ik op zoek maar er zijn bijna geen leuke behangranden te vinden die verticaal zijn dan! Hebben jullie misschien tips of andere opties? Ik slaap ook in die kamer nu dus kan ook niet in de verflucht gaan slapen enzo.

Help! Tips gezocht!

Alvast bedankt! !

2. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand tips hoe ik eenvoudig mijn muur kan pimpen?

3. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Je kan 2 houten panelen kopen en daareen leuk behangetje overheen plakken en aan de muur schroeven, of gewoon op een warme dag de kamer verven, is het snel droog, kan je nog een keer erover heen mocht het nodig zijn en slaap je een nachtje ergens anders of in de woonkamer of bij vrienden oid.

Deel Deze Pagina