Ik zit nu al een dikke week ziek binnen, maar nu ik naar buiten kijk lijkt het wel zomer, misschien is het wel ijskoud buiten! Maar ik heb mijn dochter vanmorgen toch een zomerblousje aangedaan, weliswaar met een romper en een witte longsleeve eronder. Maar het ziet zo lekker zomers uit! Heb zin om te shoppen, om een terrassje te pikken! Ik heb bij Jola zoveel leuke kleren gezien maar mijn dochter valt net uit maat 86 en 92 is te groot, problemen, problemen dus....welke maat moet ik kopen voor de zomer? Ik heb er zin in!
Ik heb ook zin om te shoppen en te terassen, maar kan niet alleen naar buiten, dus ik geniet maar van het zonnetje voor het raam.
Oh dat is ook balen, ik wil eigenlijk wel proberen naar buiten te gaan. Ik moet eigenlijk werken vandaag, maar ben dus al een dikke week ziek. Het gaat nu wel weer gelukkig. Ga aankomende week maar weer werken. Maar ik zou vandaag zo graag even gaan shoppen, maar ja....morgen en zondag wil ik echt iets leuks gaan doen! Of zou ik nu toch eventjes naar de winkel gaan?
Het ligt er een beetje aan. Normaal vind ik dat je niet naar buiten kan als je ziek bent, maar het is nu zulk mooi weer, meestal knap je daar ook wel iets van op.
dat gevoel had ik eergister ook! was even lekker in den haag stad.. alle terassen bomvol! toen had ik ook weer zoiets.. ja tsja.. laatmaar!
ik vind dat je best naar buiten kan als je ziek bent, vaak helpt het wel om je weer even wat fitter te voelen. maar jij bent weer beter, dus ik zou zeggen: geniet van je vrije dag neem anders je dochter mee naar de speeltuin of kinderboerderij, dan kun je in het weekend winkelen
Ik moet wel even naar de winkel, neusdruppels halen voor mijn dochter. Daarom baal ik ook dat het nu vrijdag is. Van het weekend wil ik wel naar buiten, maar ik hoop niet dat als ik iemand tegen kom dat ze dan denken; jaja nu wel. Zo is het nl. niet. Ben al een keer te vroeg gaan werken en toen was binnen 1 dag weer thuis. Dus ik wilde goed uitzieken, maar voel me nu redelijk goed. Dus daarom wil ik van het weekend wel iets leuks gaan doen met mijn dochter, zij zit ook al een dikke week binnen. Vandaag is ze bij mijn schoonmoeder. Maar heb ontzettend veel zin in de zomer!
ik ga vandaag of anders morgen ook ff lekker terrasje pakken ik woon in scheveningen dus helemaal top!
Heerlijk, ben jaloers...vind Scheveningen zo leuk. Ik woon in Limburg, daar is het wel altijd warmer dan de rest van Nederland.
Ik ga volgende week zaterdag winkelen! De hele dag! Lekker met 2 vriendinnen! Heerlijk, heb er al zin in. Ben er ook echt aan toe, pffff zit al zo lang binnen, echt niet meer fijn!
Ik heb m'n zusje overgehaald om vanmiddag lekker te gaan winkelen met de kleine .. Ook wij wachten nog even met terassen brrr.. Ben een beetje een kouwe kikker..
Ik zou ook wel willen gaan winkelen, maar ik ben eigenlijk nog nooit met de kleine alleen op de bus geweest, en ik durf niet goed. Zou eigenlijk wel moeten ook, ik moet voor zondag nog een cadeautje hebben, en morgen heb ik geen tijd.(feestje voor m'n meisje)Plus dat het in de stad op zaterdagvoormiddag retedruk is. M'n vriend kan nu ivm een spierscheur niet rijden...m'n vader heeft vandaag een luie dag en de enige vriendin die ik heb met een wagen is aan het werk...nou jaaaaaa. Kan haar ook niet thuislaten aangezien mijn vriend haar amper kan optillen... DAMN.
Ik zou lekker gaan met haar! Gezellie! In de bus en dan samen de stad. Ik ga heel vaak met mijn dochter de stad in, lekker shoppen. Verheug me er al als ze dadelijk ouder is
ik heb hier 1 van de openslaande deuren openstaan, heerlijk uit de wind in het zonnetje, ik heb echt de lente al in mijn kop
het is ook echt heerlijk hoor om hier te wonen alleen ik ken alle strandtenten enzo nu wel van binnen en van buiten dus t is een "gewoonte" voor mij allemaal, maar kan er nog steeds wel van genieten hoor en ja limburg...lekkerrrrrrrrrrr warm! das ook helemaal top natuurlijk! hier kan nog wel eens een fris zeewindje staan
hm zeeland heeft de meeste zonuren.. EN strand goeie combi wat mij betreft maar hier in rotterdam kan ook van mooi weer genieten hoor toen ik ziek was was ik wel blij dat ik a ent oe naar buiten moest trouwens. was wel goed koud... maar met dikke koorts was die kou wel even lekker stiekum jammer genoeg was ik serieus te lam om lang op mn benen te staan.. dus een langere wandeling dan het kdv heb ik maar niet gemaakt. en straks.. lekker naar buiten! geen idee nog waarheen.. maar vanochtend al kast uitgeruimd, wc gepoetst en allerlei rommeltjes opgeruimd zo even tijd voor mezelf
Zeeland is ook heerlijk vind ik. Zijn we vorig jaar nog een weekje geweest, was heerlijk weer in september! Lekker zonnig! Ik ben nu nog aan het poetsen. Is wel handig zonder dochter, lekker alles schoon, ramen open....heerlijk! Ga nu mijn administratie even opruimen en dan wat eten...en dan heerlijk aankleden en naar buiten op de fiets!
@mama26 hier ook druk gepoetst.. maar ik heb ngo even geen werk.. dus voorlopig tijd zat om te poetsen anne gaat gewoon naar kdv tenslotte dus sochtends poetsen, smiddags frisse lucht heb ik maar besloten annelief is bij opa&oma vandaag.. dus dat is wel relaxt. oh en panty kopen.. want ik wil mn rokje wel weer eens aan.. en het is nog wat fris voor blote beentjes vanaf rotterdam is zeeland lekker dichtbij overigens.. dus wij rijden er op zaterdag/zondag weleens heen en opa en oma wonen er ook.. dsu wij gaan morgen lekker anne ophalen en als het mooi weer is nog even in zierikzee rondstappen.. (of gewon lekker naar het strand elders) we zijn er dan toch tenslotte
Oh ik moet ook nodig shoppen. Mijn eigen kleren passen echt niet meer en mijn zwangerschapskleren van mijn dochter zijn veels te groot en te veel gewassen. Heb nu 1 rok die mij past....charmant! Morgen ga ik vast wat shoppen, hopelijk vind ik iets. oh dat brengt me op een idee, ga even naar esprit.nl....daar moeten ze toch wat leuks hebben.