Hoi hoi, Is er iemand die ervaring heeft met kinderpsychologie. Ik ben benieuwd naar waarom je er naartoe ging met je kind, welke leeftijd je kind had en of het geholpen heeft... Ik lees heel graag jullie reacties... Liefs AA
Ik loop met mijn zoontje bij Lucertis dit is een kinder en jeugdpsychiatrische instelling. Dit is onze 2 keer. De eerste keer was hij anderhalf en liep ik daar vanwege eetproblemen en woede aanvallen van hem waarbij hij me sloeg/beet/kneep ect ect uit alle onderzoeken en observatie kwam toen de diagnose regulatiestoornis. Nu zijn we sinds april dit jaar weer terug daar omdat de woede aanvallen van zoonlief weer terug kwamen en zelfs een tikkeltje erger. De onderzoeken zijn nog niet allemaal voltooid wel de uitslag van het intelligentie onderzoek is binnen en dit gaf hoger begaafd als gemiddeld aan. De woede aanvallen van hem zijn nu wel veel minder en als hij ze heeft komt hij er nu wel weer sneller uit maar dit kan ook te maken hebben dat hij nu 2 keer per week op Tae kwando zit waar hij letterlijk er alles uit kan gooien ( mogen elkaar niet raken hoor). Over een week of 5 zijn alle uitslagen binnen en dan hoor ik wat hun bevindingen zijn.