En idd. de klinken veranderen in klinken met een slotje? Je hoeft niet in de kozijnen te boren en ik neem aan dat de huurbaas hier alleen maar blij mee zal zijn mocht je ooit gaan verhuizen met het oog op inbraakbeveiliging?!
Daar is de raam te breed voor maar wel een goede tip! eens kijken of ik daar wat mee kan Oh en schrikken moet dat geweest zijn voor jullie. Ik ben zo blij dat ik er op tijd was!
Het schijnt dat die er in verschillende breedtes zijn, dus wie weet..aan beide kanten pootjes om ze klem te zetten..
Wij mogen ook niet boren van de huisbaas maar hebben we dus lekker wel gedaan de veiligheid van ons zoontje gaat voor! Hij is ons natuurlijk meer waard dan de borg..
Dit hebben wij ook gedaan. Gewoon is dezelfde maat als de klinken die er al in zitten. Hoef je geen extra gaten te boren.
Ik vind het best wel raar dat je vergeet je ramen te beveiligen als je kleine kindjes hebt maar goed daar bedoel ik verder niks naars mee naar jou toe. Wij hebben gewoon de klinken eraf gehaald. Zodra we een raam even willen openzetten dan halen we de klink tevoorschijn en bergen hem daarna weer op.
Bij de Ikea verkopen ze voor 5 euro raamnrveiligers die je op je raam plakt. Dus niet boren ofzo. Dat is echt heel stevig! We hebben ze al 3 jaar en ze zitten nog supergoed vast.
Sorry maar persoonlijk zou ik absoluut geen vertrouwen hebben in een raambeveiliging die vast geplakt is.. Ik heb hier bij van die plakhaakjes aan de deur hangen die wel 15 kg zouden moeten houden en jarenlang zouden blijen zitten.. 1 handdoek eraan en ding pleurt na 4 maanden naar beneden. Moet er niet aan denken dat dit gebeurd bij een raam op de bovenverdieping. Valt wel je kind naar beneden. Schroeven zijn een stuk steviger.. Hetzelfde met klemhekjes in een raam. Echt niet doen. Daar kan je door flink duwen en trekken ook op een gegeven moment beweging in krijgen. Het om die reden ook afgeraden om ze boven een trap te bevestigen. Als hij dan los schiet, valt kind met hekje en al naar beneden.
en misschien vreemd masr een traphekje die je in groote kan uitschuiven maar kan 'monteren' door te klemmen
damay77, dat kun je wel zeggen maar ik heb met mijn volle gewicht van 90 kilo aan die sluitingen gehangen, en mijn zoon heeft al vaak geprobeerd ze open te breken zonder succes. dus jij mag ze niet vertrouwen, ik doe dat wel.
Wij hebben overal houten jaloezieën voor de ramen, dan kan je de raam toch een beetje open zetten. En kunnen ze er absoluut niet uit. Ik neem aan dat je wel gordijnen op mag hangen? Je hoeft niet in het kozijn te schroeven. Hier kunnen we de ramen niet helemaal open zetten, wel op een kiertje dus. Wij hebben wel duren jaloezieën maar bij Ikea hebben ze er ook.