Ik ben zondag jarig en wil natuurlijk graag wat lekkere hapjes op tafel zetten! Ik heb zelf al op mn lijstje: wrapjes met zalm roomkaas en rucola, mozarella met tomaat en basilicum op prikkertjes en wat toastjes met smeerseltjes. Weten jullie nog wat lekkere budget hapjes?
Stukjes ananas in ontbijtspek rollen en dan lekker opbakken Bladerdeeg met appel/kaas/knakworstje oid?
Boterhamworst met augurk Rookvlees met ei Blokjes kaas met ananas of een uitje Roggebrood met haring gevulde eieren Toastjes met salade Borrelhapjes in de frituurpan Kleine pizzatjes in de oven stukjes kip op een stokje
Ik maak voor zoons verjaardag zondag. Gehakt balletjes Kaasstengels ( bladerdeeg met geraspte oude kaas uit de oven) Ham kaas rolletjes (bladerdeeg met gerspte kaas en ham reepjes op bladerdeeg , oprollen en in stukjes hakken. Uit de oven ook natuurlijk) Bakjes met aardappelsalade die ik zelf maak. En natuurlijk taart, nootjes, chippies.
Ham met monchou en uitje. Blokje kaas met druif of cocktailworstje. Ham met asperges. Mini saucijzenbroodjes of worstenbroodjes.
Komkommer in brede plakken snijden (zo'n 1 - 1,5 cm). Niet schillen overigens. Met een lepeltje uithollen, zodat je een soort mini komkommer-kommetjes hebt. En dan vullen met selleriesalade of iets anders wat je lekker vind.
Flensjes maken van ei, besmeren met tonijn/peper/uitje/mayo mengsel, oprollen, in "plakjes" snijden en een prikkertje erin Kaasballetjes: 2 zaken geraspte kaas, 2 eieren, beetje bloem, kneden, balletjes draaien, ff frituren tot ze mooi goud zijn. Wrap, brie, komkommer, honing mosterddressing, oprollen, in plakjes
Zalm wrap rolletjes Miniquiches met salami of ham Mini pizza's Cocktail worstjes in bladerdeeg.. Overginds maak ik eeb groot gedeelte de avond ervoor laat t koud worden en bak ze op verjaardag 10 min af ideaal..