ik heb vandaag eindelijk 3 bh s gekocht heb ze netjes gepast en samen met de medewerker uitgekozen. Heb het nu aan alleen nu zakt het bh bandje steeds van mijn schouders, heb ik dan toch de verkeerde maat die andere 2 zijn het zelfde maat , wie o wie heeft hier verstand van?
euhm....bandje wat strakker doen...aan de achterkant zit zo'n dingetje om te schuiven die bandjes hebben namelijk geen maat die moet je zelf verstellen MUTS
hahaha ja dat weet ik naar mijn idee zit ie al strak genoeg, en ik heb al lastige maat van bh dus heb nu geen zin weer uren in de winkel te zoeken en te doen
Op zich is afzakkende schouderbandjes wel een van de duidelijkste tekenen dat de bhmaat niet goed is hoor, dan is de omvangmaat te wijd. Dus zo heel raar bedacht is t niet hoor
De hele tijd? Je zet 'm strakker en daarna is ie weer wijder en dan zet je 'm weer strakker? Dat lijkt me niet goed, dan is er misschien iets kapot/lam aan t verstelstukje van je bhbandje. Want als je 'm eenmaal goed geschoven hebt, moet ie toch echt wel een tijd zo blijven zitten hoor en hoef je dat neit 'de hele tijd' te doen
Da's de meest logische verklaring uiteraard. maar als t daar niet aan ligt, ligt t waarschijnlijk aan de omvang
Ohhhh...dan kun je mijn opmerking daarover ook negeren, ik dacht namelijk ook dat je m steeds verstelde
hahahahah nee ik had het niet goed begrepen, ik zal hem nu wat strakker doen kijken of ie dan goed zit
Probleem opgelost dus. Dus...je weet wat je moet doen Sila, maarja, dan krijg je er een ander probleem bij..afvallende arm
@sila: weet je wat jij beter kan doen? Een topic openen met: Sila vraagt raad! En daar al je vragen inzetten die je maar wilt weten. Je opent echt voor iedere poep en scheet een topic.