Iemand enig idee of er nog een kans is dat je geld terug krijgt van een geretourneerd artikel? Heb vorige week al een paar terug gestuurd maar tot op heden niets retour en nu lees ik dus dat ze failliet zijn.... Zo worden het uiteindelijk nog dure schoenen...
Ik heb schoentjes geleverd gekregen die echt heel vies waren. Duidelijk gedragen en niet voor 1 dag.. Telefonisch waren ze niet bereikbaar en op de mail reageren ze (nog) niet. Ben nu wel blij dat ik ze niet gelijk retour heb gestuurd want dan hadden we niets meer...
Staat op de site volgens mij dat retour gestuurde artikelen en ng niet geleverde artikelen terug betaalt worden..
Ja maar er zit ook al een curator op, dus acht de kans heel klein. Je moet je dan melden dat je op de lijst van schuldeisers wilt en dan nog gaan de grote schuldeisers vaak voor.
Hier ook 2 geleverde paar schoenen die niet in orde waren, all stars in 2 maten en regenlaarzen? De laarzen helemaal niet besteld maar ach? Op faceboek staat dat je ze in de winkel kon retourenen/of ruilen. Dus ben hier in Alkmaar geweest en perfect omgeruild tegen de goede maten ,prima service gelukkig en was geen probleem! Succes allemaal
He?! Wat lees ik nou! Ik heb hier dus 1 paar klaar liggen om terug te sturen. Is dat wel handig om nog te doen dan?
ooo wat vervelend, wij zijn zo goed geholpen dat we besloten hebben voortaan daar de schoenen te kopen! wij hebben ze in de winkel gekocht, we hadden 2 paar nodig, dus voor ons goede deal. maar shit als ze failliet zijn en je hebt iets besteld.
Ik zou kijken of er een winkel in de buurt is die nog open is. En nee ik zou ze (nog) niet terug sturen.
Wilde even laten weten dat ik de schoentjes inmiddels heb terug gebracht in de winkel! Vanmiddag gebeld naar Rijswijk (dichtsbijzijnd) en gevraagd of ik ze kon ruilen. Normaal kon dat wel, maar ze had te weinig kassageld vandaag. Ik uitgelegd dat ik lees en hoor dat ze failliet zijn en ik dus niet het risico neem om ze op te sturen. "Dat verhaal gaat inderdaad de in de rondte" zei ze. Dus ik zei, Nou jullie website werkt ook niet meer, dat wist ze dan weer niet. Ze zei ook nog dat ik anders van de week kon komen, dan had ze meer geld in de kassa. Ik gezegd dat ik hem echt vandaag of moet opsturen of moet ruilen ivm de termijn (is niet zo maar goed). Ik bedoel straks is ineens die winkel dicht van de week. Nou als ik dan 7,50 mee kon nemen, kon zij mij 50 geven. Dus ik daar naar toe, hing een briefje wegens reorganisatie uitverkoop etc. Maar goed. Ik heb mijn geld terug!
Dan kan ik dus waarschijnlijk fluiten naar mijn geld. En ik had ook nog vier paar online besteld waarvan er twee terug moeten. Ik ben zo blij dat ik dit gelezen heb en ze nog niet terug heb gestuurd. Eens kijken of ik maandag iemand te pakken krijg en maar hopen dat hier nog een filiaal open is in de buurt. Officieel zijn ze sinds gisteren failliet verklaard.
Ik heb met creditcard betaald en ik kan evt geld claimen via creditcardmaatschappij. Ik heb ze ook op de hoogte gebracht. Ik heb 2 paar gewoon teruggestuurd. Ik betaal voortaan alles met creditcard dan heb je dit soort zorgen niet
Bou ik heb matercard en heb net gebeld maar wordt lastig want faillissementen vallen overal buiten, ik had ze al retourgemeld maar zou ze vandaag weg doen. heb net een winkel gebeld, moet er 40 km voor rijden maar krijg wel mijn geld terug (6 paar schoenen )
raar allemaal hoor. hier is de winkel ook nog gewoon open. is er iemand die weet hoe dat kan? lijkt me toch dat als je failliet bent dat je alle winkels moet sluiten
Kreeg vanochtend een mail dat mijn geld onderweg is. Raar dat het kan met een curator erop en winkels die nog open zijn maar ik ben er blij mee.
NOu ik ben blij dat ik vanmiddag in de winkel mijn geld terug kreeg, ze hebben nu ook leegverkoop. Alles contant, er kan ook niet meer gepind worden. was toch 160 euro, ze zei ook datz e niet wist wanneer ze dicht gingen maar gokte ergens deze week
In groningen is het volgens mij ook leegverkoop. 10-15 euro per paar, geen geld! Schoonzusje gaat morgen voor me kijken.
Hier ook een mailtje gekregen. Het ging "maar"om 15 E. Maar toch. Nu nog daadwerkelijk het op mijn rekening zien.