Heb net contact gehad met House of shoes in Uden (N-br) zij zijn gewoon open en hanteren nog mid-season korting, dus niks stuntpijzen. Ze hopen nog steeds op een overname. In principe blijven alle filialen open volgens hen...
@buddy; wanneer had je de schoentjes retour gestuurd??? (ik heb ze zelf pas afgelopen vrijdag verzonden, hoooooop dat t nog goed komt..................)
Ik ben na dat ik tot twee keer toe geen reactie kreeg op mijn mail gaan bellen naar een filiaal hier in de buurt en heb daar de schoenen terug kunnen brengen en de beloofde 50 % korting op het paar schoenen dat ik al had gekocht teruggekregen. Ik snap dat het een heel vervelende situatie is maar ze mogen op zijn minst de lopende zaken fatsoenlijk afhandelen op het hoofdkantoor. Mijn warme douche trek ik in. Antwoorden op mail moet toch niet zo moeilijk zijn zeker niet als je via het antwoordapparaat te horen krijgt dat je maar moet mailen.
joehoee, ook mijn geld terug! had nog iets van 180,= tegoed, dus blij dat t teruggestort is (was wel verspreid over 3 dagen, maar dat mag de pret niet drukken!) blijf t toch een raar verhaal vinden............
We hebben er vandaag lekker gewinkeld. 4 paar schoenen voor 65 euro. Stond op de bon: uw voordeel is 224 euro.... Altijd leuk!
Eerder deze maand ging Nimco/House of Shoes failliet. Er wordt nu een doorstart overwogen. De curator, de Tielse jurist Cees Klomp, denkt aan het einde van de week meer duidelijkheid te hebben. De franchiseketen van schoenwinkels ging onlangs failliet waardoor 280 medewerkers, inclusief het personeel dat op een nul-urencontract staat, hun baan verloren. Nimco/House of Shoes werd zo'n 107 jaar geleden opgericht als fabriek van kinderschoenen. Al snel volgden er meer winkels en werd de collectie uitgebreid met dames- en herenschoenen. Naast de 41 fysieke winkels lanceerde House of Shoes in 2010 een webshop. Nimco is de enige overgebleven vertegenwoordiger van de Nijmeegse schoenindustrie. Het hoofdkantoor van Nimco/House of Shoes staat in Berg en Dal. bron emsil firstformula
krijg net een mail dat het faillisement definitief is en er in dewinkels 90 % korting is. helaas niet op de site
https://mailstudio.tritac.com/display.php?M=719481&C=a544f922a0db64521cb22534ab400e72&S=1681&L=185&N=1536 hier kun je de mail zien
Ben er net geweest (apeldoorn) Paar laarzen gekocht van 180 naar 55 euro. Dus bedankt voor de tip. Er was niet heel erg veel meer. Sommige dingen 50 %. Dus korting tot 90 %