Kinderschoenen + max. prijs

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Polletjepiek, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel besteden jullie ongeveer aan kinderschoenen en waar koop je ze?

1. € 30 - € 50

2. € 50 - € 70

3. € 70 - € 90

4. meer dan € 90, hoeveel dan?

5. minder dan € 30, hoeveel dan?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. adi

adi Niet meer actief

Ik lees in deze topic regelmatig prijzen van € 120 en meer.

Wij hebben 1 paar van Dr. Visser gehad deze zomer en die vielen me wel mee. Idd alles behalve de zool van leer, en gestikte zolen. Geplakte zolen begin ik niet aan met een kind dat in nat gras, plassen en modder speelt.
    Maar ik vind het bijv geen schoenen voor een kind dat net loopt, ze zijn wat 'lomper'.

Wij kopen zelf vaak in de uitverkoop, en hier krijgen ze 1 paar schoenen per maat per kind + sandaaltjes (stof), regenlaarsjes, snowboots (dat soort dingen).

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zogelukkig dr visser schijnen heel goed te zijn. Ze waren een keer bij kassa de beste kinderschoenen geworden. Weet alleen niet welke merken er aan mee deden.
    Ik vind ze alleen niet mooi. Heb een paar leuke gezien laatst maar er zat paars in, dan kan ik hem dus bij maar 1 setje aan doen... nou dan vindt ik het weer te duur ;)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    intressant... maar ik wist wel dat dr visser schoenen goed waren.

5. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    hoi debby82, ja zijn idd 2de hands. Ik vond het eerst ook niet zo maar ik koop nu echt veel. Heel veel schoentjes en kleertjes zijn zowat als nieuw omdat kinderen zo snel groeien en de rpijs is echt ideaal natuurlijk. Nieuwe merkspullen kunnen wij ons niet veroorloven maar op deze manier heb ik mijn kinderen wel in de leukste kleertjes en schoentjes (mijn mening natuurlijk ;))

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Morgen maar eens naar de Scapino...

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik vraag het mij ook wel eens af. Als de zool goed meebeweegt vind ik het al snel goed. Op blote voeten lopen is het beste zeggen ze toch altijd, en ja de vloer heeft ook geen voetbed dus ik snap het hele "gedoe" niet zo. Maargoed, ik koop wat ik mooi vind en dat kunnen laarsjes zijn van 20euro maar ook van 80euro. Het is maar net wat ik tegen kom.
    Heb overigens ook nog nooit haar voeten op laten meten (ohja wel de eerste keer) maar kan zelf goed voelen of een schoen wel of niet goed zit. En anders kijkt mijn vriend even mee, die heeft jaren in een schoenenzaak gewerkt.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik heb niks tegen tweedehands. Heb heel veel tweedehands en ook kleertjes/speelgoed koop ik rustig tweedehands.
    Maar met schoenen is het een gevoel, maar ik heb wel clic laarsjes gehad voor Emma van de rommelmarkt (10 euro) voor erbij. Maar die leken echt nog nieuw. Dus als ik ze zou zien en ze zagen er nog als nieuw uit zou ik het misschien wel doen.

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier nu toevallig een paar dr visser schoenen gekocht en wil nog even voor die laarzen gaan kijken.
    Ze loopt hier nu 5 maand volledig los. Ik vond ze wel erg stug, ook in het leer. Maar na even rondgelopen te hebben als een houten klaas, liep ze na een half uur toch redelijk normaal rond en vandaag heeft ze er zelfs op gerend en door ongelijk gras gelopen.
    In huis loopt ze eigenlijk altijd op blote voeten.

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    De schoenen die ze t meeste draagt zijn hier per defenitie van leer (ook binnenkant+zool), dus dan betaal je sowieso meer. Een paar gympies, slofjes, slippers niet. Al had ik van de zomer ook leren sandaaltjes.

Tja, kweenie. Ze zeggen altijd dat je noooooit moet besparen op goede schoenen en dat geloof ik. Niet perse hoe duurder hoe beter natuurlijk, maar een goed merk/speciaalzaak vind ik wel belangrijk.

Zal mij iig niet overkomen dat ze later last heeft van haar voeten, houding of rugpijn oid, omdat ze als kind op slechte schoenen heeft gelopen.

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Er is niets zo goed als rondlopen op blote voetjes.. dat doen de kinderen dus veelvuldig hier..
    Ik ben gelukkig geen kapitalen kwijt aan schoenen.. (hier hebben ze "normale" voetjes dus hoef geen rekening te houden met hoge/lage wreef etc).
    Wat ik belangrijk vind is dat de zool goed is.. stevig maar ook soepel, en dat de rest van de schoen ook stevig is maar soepel.
    Een kind van 2 is nog steeds bezig met de ontwikkeling van de voet en het goed leren plaatsen ervan.. veel schoenen, ook de dure merken, beperken hun erin.. daarom thuis.. schoenen uit.

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Sowieso zie ik niet zo waarom je in huis schoenen zou moeten dragen :)

En bij koude voeten bestaan er altijd sloffen en dikke sokken.

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Eens. Wij dragen praktisch nooit schoenen in huis. :)

14. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik zou ook liever hebben dat Tim geen schoenen draagt in huis. Hij loopt echter veel van binnen naar buiten met dit weer en daarom draagt hij wel schoenen. blote voetjes op ruwe tegels vind ik een beetje sneu :)

15. Saskia78

bij ons composiet planken.. maar bij opa en oma loopt ze op de tegels ook gewoon op blote voetjes hoor

desnoods op van die rubber klompen die ze zelf aan/uit kan trekken.. maar die mag ze dus ook binnen niet aan.

het is ook iets met straatvuil.. dat heb ik liever niet binnen
    natuurlijk krijgt ze in de tuin ook vieze voeten... maar dat is gevoelsmatig toch minder ranzig dan hetgene wat je daadwerkelijk van op straat meeneemt.

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn zoon kleed ik 's ochtends niet aan met schoenen. Pas als de achterdeur open gaat of we weggaan, trekken we schoenen aan. Gaat hij oo de bank zitten, doet hij zijn schoenen zelf uit. Behalve zijn Teva'tjes, daar is ie echt gek op, maar die zijn nu te koud in de ochtend.
    Ik had begin zomer voor 6 euro nepcrocs gekocht, die droeg hij als sloffen! Helaas te klein nu.

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dan heb jij zeker geen honden of katten!:D

18. Saskia78

hier waren de teva's ook echt favoriet vorig jaar
    dit jaar timberland sandaaltjes.. ook een zeer gewild paar "schoenen".
    maar inderdaad.. daar is het nu echt te fris voor.
    10 graden vanochtend!

19. Saskia78

2 katten.. maar die komen ook niet verder dan de achtertuin :cool:

Overigens geen volledige paniek als iemand wel met zn schoenen binnenstapt hoor :)
    Enige is dat we een witte vloer hebben met een wit kleed.. en niet de tijd (behoefte.. tijd kun je maken tenslotte) om elke dag te dweilen :D

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier echt max 40 euro kwijt voor schoenen. Merken koop ik dan van vorig seizoen. Minder keuze, maar ja... Als ik daar niks kan vinden dan worden het gewoon scapino schoenen o.i.d. of sportschoenen.
    Vorige winter een paar Timberland schoenen gehaald voor 30 euro.

Wij hebben geen budget voor duurdere schoenen.

Deel Deze Pagina