Gewoon even opletten wat je koopt. Geen plastic, geen keiharde zool en ze moeten echt goed passen... Half maatje te groot kan geen kwaad maar niet te veel. Ik denk dat de goedkope lakschoentjes van c&a vooral slecht zijn geweest omdat ze keihard en inflexibel zijn Evt zelfs met een klein hakje..? Hier krijgt dochterlief ze in ieder geval niet. Vorig jaar had ze wel echt leren "ballerina's" van de schoenenreus trouwens. Met voetbed en lekker soepel. Beetje gymp-achtige zool zat er onder. Dochterlief was vandeweek helemaal sip dat ze niet meer pasten. Hier ook een trage groeier.. Ze past d'r sandalen die ik vorige zomer kocht gewoon nog.
dan leven die van ons op grote voet. de oudste heeft 29 en is net 4. onze zoon van 2,5 begin het einde van 25 in zicht te komen
Mijn jongste is nog geen 2,5 en zit idd ook al in maat 25/26. Mijn oudste heeft kleine voeten. Hij is 4,5 en is net over naar 28. Zometeen heb ik voor allebei dezelfe maat nodig LOL.
Wij hebben voor afgelopen winter bij een outletcentrum 2 pr ecco's gekocht voor 55 euro totaal. Twee verschillende maten en klaar. Voor komend najaar heb ik een winkeltje in de buurt gevonden die outletprijzen heeft voor merk. Daar ga ik straks eerst kijken. Nu gewoon een paar goede sandalen en makkelijke Canvas schoentjes voor als het een dag wat kouder is. Van sandalen zijn van timberland, teVa,dolcis en scapino meestal wel goedes te vinden die onder 40 euro blijven.
Hier ook hoor, mijn jongste is bijna 14 maanden en zit in maat 22, zn broer van 19 maanden ouder heeft dus 1 maat groter haha.
Hier ook hoor zoon heeft met 3,5 mt 29 en gaat richting 30. Ik laat z'n voeten regelmatig opmeten. En schrik dan elke keer weer hoe hard het gaat.
Ik heb gisteren ook zomerschoentjes gekocht voor me dochter. Tot nu toe heeft ze ook alleen shoesme gehad maar ik heb nu ballerina's van geox besteld. Ze kostte 55 euro. Als ik ze binnen heb dan laat ik de kwaliteit weten! Geox JODIE - Ballerina's met enkelbandje - Blauw - Zalando.nl
hier hebben de meiden allebei supermooie ecco sandalen. de jongste roze en de oudste zilveren. de kleinste loopt nog niet dus nog geen schoentjes, ja kleine plastice teenslippertjes voor de leuk haha
Ja liefst blote voeten hier natuurlijk! Maar zag al een beetje hetzelfde probleem qua voeten als dat ik heb, staan naar binnen, dus een voetbed is echt belangrijk! Maar gisteren was het warm en ik moest de deur uit, en ik kon kiezen tussen blote voeten of leren laarsjes! Haha. Gelukkig in een winkelkarretje dus tich maar voor blote voeten gekozen! In onze beide families komen veel ernstige rugproblemen voor en dat wil ik graag zoveel mogelijk voorkomen! Maar ik heb al een aantal goede merken voorbij zien komen! Dank jullie wel!
Fitz kids vind ik leuke sandaaltjes, kipling heeft ook mooie. Mijn kids lopen veel op all stars, zecchino d oro, of is wat van Zara. Shoes me gehad, maar ze lopen en rennen hier beter op de good old all stars!
Kijk eens bij Scapino. Goedkoop en er zitten hele goede en verantwoorde schoentjes tussen. Als je kindje dan een groeispurt krijgt is het vaak minder erg. Je kunt daar ook je voeten opmeten of laten opmeten en met wat gezond verstand kun je zelf ook bekijken en voelen of een schoentje goed zit. Als je op een zaterdag of koopavond naar een dure winkel gaat krijg je ook echt geen hulp van iemand die afgestudeerd aan de universiteit is in schoenopmeetkunde Dochterlief heeft de winterschoenem van de Scapino. Volgens mij 30 a 35 euro (in de uitverkoop??) Zitten perfect, zijn zeer verantwoordwoord én niet zo erg als haar voetjes heel snel waren gaan groeien.
hier gewoon sandalen met voetbedje van de scapino.. afgeprijst van 30 naar 15 en kind vond ze mooi maargoed moet zeggen dat sandalen hier meestal toch voor erbij is en dat ze met stevigere schoenen naar school gaan.. en binnen geen schoenen dragen.. dus meer voor de tuin enzo..