Hoi, Morgen is mijn mamadag, en ik wil graag eens iets anders doen met m'n kleintje. Normaal gesproken ga ik op de mamadagen winkelen en lunchen maar dat wordt zo saai... (en duur ) Ik wil eens iets anders. Ze is thuis erg actief en kruipt, tijgert en rolt de hele huiskamer door. Het lijkt me erg leuk om haar in een speeltuin o.i.d. los te laten. Ze kan wel staan, nog niet lopen. Al schuifelt ze af en toe voetje voor voetje opzij. Dierentuin o.i.d. wil ik niet, ik wil graag dat ze zich echt een beetje uit kan leven. Nu is mijn vraag: Is een speelparadijs zoals Ballorig iets? Of heeft iemand ervaring met Kidsplayground? Is ze nog te jong voor dergelijke plekken? Of heeft iemand misschien nog een ander leuk idee? Entreegeld vind ik niet zo erg, ik doe het nu eenmalig om uit te proberen dus die 7 euro is geen probleem.
Zwemmen is hier een grote hit! Smorgens ga ik heen. Smiddags slaapt hij als een roos en kan ik schoonmaken Speeltuin ben ik wel eens geweest, maar vinden zwemmen leuker
Ik ben er een keer met mijn petekind heen geweest en hij was toen nog geen 1, kon wel kruipen. Hij vond het erg leuk! Samen op t springkussen en al die ballen, hij vermaakte zich prima! Natuurlijk kon hij nog niet alles doen/overal in maar ik zou zeggen: Doen!
Wij zijn ook bij ballorig geweest toen dochter rond 11 maanden was (hadden neefje van 5 te logeren dus was meer daarvoor) en hoewel ze het erg leuk vond moesten we erg opletten met andere kids (die zijn zo druk dat ze echt niet op zo'n kleintje letten) ook al waren we op het gedeelte t/ m 5 jaar. Als je morgenochtend gaat zal het nog niet zo druk zijn dus dan is het gerust het uitproberen waard. Inderdaad zoals hierboven al is gezegd is zwemmen ook hier al vanaf dat ze heel klein is een grote succes!
Marvb en PippiMax, is het de bedoeling dat de ouders met de kids meegaan op de speelplekken? En in de ballenbak enzo? Stomme vragen misschien maar ik kan me er niet echt een voorstelling van maken.
Bij ballorig is het zo dat als je in de ballenbak wilt je door tunnels moet klimmen, dat kan je kindje nog niet dus zul je wel mee moeten. Ook op het spingkussen had ik haar vast, de andere kindjes springen zo hard dat ze er gelijk vanaf zou vliegen Als het rustig is kun je een hoekje opzoeken waar ze lekker rustig met de bouwstenen enzo kan spelen maar als die van mij was toen al zo ondernemend die wou alles zien en overal naartoe. Lekker gaan als je weet dat het rustig is. Voor je kleintje sowieso een succes die zal haar ogen uitkijken
Kids playground is erg leuk. Je hebt een gedeelte voor de grote kinderen en voor de kleintjes. Morgenochtend zal het niet zo druk zijn. Je hebt daar ook peuterochtend van 10.00 -12.00. Iets goedkoper entree plus gratis limonade voor de kleine. Ik vind het wat schoner dan balorig. Omdat het nieuwer is.
Ja inderdaad! Ze is nog te klein om t zelf te doen... vooral.omdat er waarschijnlijk.ook.wel andere kinderen zijn! Dus lekker mee gaan! Zou dus ook makkelijke kleding aan doen en zo min mogelijk waarde volle spullen zodat je je spullen op een stoel kunt leggen!
Wahah daar zeg je wat, ik ben echt zo'n vrouw met een heel pakhuis in haar handtas. Ik zie overigens net dat onze vestiging van Kidsplayground (Almere) morgen gesloten is. Jammer! Ballorig is wel open, dus misschien wordt dat 'm.
Wij zijn ook een keer naar ballenland geweest. Mijn zoontje vond het echt heel leuk. Je mag gewoon mee met je kindje. Je moet wel je schoenen uit doen, dus let thuis even op de sokken die je aan doet Als je op you tube ballenland of balorig intoets kun je filmpjes kijken. Of even op de website kijken. Krijg je een beetje een idee.
Kidsplayground Almere is niet zo heel leuk hoor voor de echte kleintjes. Ballorig volgens mij wel. Het is ook elke ochtend peuter ochtend ofzo. Dus dat is fijn. Ik ga ook binnenkort naar ballorig.
Ballorig klinkt steeds leuker....Maar is die ballenbak niet te diep? Straks kan ik haar niet meer vinden
Ha ha. Ik weet natuurlijk niet hoe t bij jullie is maar hier is ook veel nog mat.. dus niet alleen maar een bak met ballen hoor! Voor kleinere kinderen hebben ze hier bijv ook een heel klein afgezet stuk waar ze f in kunnen. Je zal t wel zien. wijst zich zelf!
Ben benieuwd hoe je het vind, ik twijfel zelf om ook een keer te gaan met zoontje naar Ballorig maar ik dacht dat hij nog te jong was. Hij staat en loopt wel, maar niet los...
Wij gaan regelmatig naar kids playground. Niet alleen de oudste vindt het geweldig, maar onze jongste zoon van 9 mnd vindt het ook helemaal leuk. Nu moet ik wel zeggen dat hij al kruipt, optrekt, etc. Twee uur vindt ik alleen voor zo'n kleintje best heel lang. Na een uurtje heeft hij het wel gezien en zit hij de rest van de tijd lekker bij papa of mama te relaxen.