Hoe was je de bekleding van de nuna pepp luxx

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb nu nog de koelstra simba t3 buggy maar vindt deze niet fijn.
    Onze dochter zit er niet lekker in en ik vindt m niet fijn lopen. Is met 1 hand niet te besturen. Nu heb ik de nuna pepp luxx gezien en veel overgelezen en deze lijkt me ideaal. Alleen hoe, en kan het überhaupt was je de bekleding van de nuna pepp luxx?
    ik vind namelijk de bisque kleur helemaal geweldig. Maar dan moet hij wel te wassen zijn.....
    Hoor het wel.
    Bedankt meiden :)

2. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Ik heb de gewone nuna pepp, niet de luxx.
    Bekleding kan er volledig af en rugschot eruit waardoor het in de machine zou kunnen. Ik heb een rode versie, nu een jaar redelijk intensief in gebruik, nog niet hoeven wassen. Met een doekje goed schoon te krijgen.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ok bedankt.
    Verder ook tevreden over de pepp?

4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier de nuna pepp luxx en bevalt prima.

Net voor het eerst gewassen in de wamachine in de luxx versie zit een extra voetenplankje voor tijdens het slapen dat klik je dan omhoog.

Hier zit een kartonnetjes in die er niet uit kan dus was huiverig met wassen.

Uiteindelijk goed gegaan op handwas programma 40 min met spoelstop. Daarna afpompen en buiten laten drogen.

Vanwege dat plankje heb ik niet durven centrifugeren.

Bij de gewone pepp had ik dat wel aangedurfd op 700 w

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Die kun je er wel gewoon uithalen. Zit klittenband aan de onderzijde. Zowel voor het rugpand als het voetenplankje (twee verschillende klittenbandjes en even de riempjes losmaken)

Hier afgelopen week ook de bekleding uitgewassen. Zelfs de kap met ballijnen en al in de wasmachine gedaan. Is allemaal prima gegaan, ook gecentrifugeerd.

6. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Nee dat klopt niet!.
    je kunt er twee uithalen plankjes uithalen die zijn van gerecycled plastic. Die zitten inderdaad met klittenband verstopt eentje onder de zitting en eentje in de rug.

De nuna pepp luxx heeft echter een extra voetenplankje voor het slapen en deze zit erin genaaid en is niet van plastic maar van karton ;)

7. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Bij de joolz boodschappenmandje zat zo'n zelfde kartonnetjes die er niet uit kon en die is hier gebroken toen door het centrifugeren ;).

Vandaar dat ik het niet aandurf te centrifugeren

8. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Tuurlijk, voetenplankje is ook niet hetzelfde als de zitting ;). Slim.

Maar ik heb niks van een brekend kartonnetje gemerkt in de voetenplank :D. En hij is afgelopen week twee keer gewassen op 30 graden en centrifuge. Zullen ze ook vast wel over nagedacht hebben dat die gewassen moet kunnen worden. Verwacht ook dat het eerder van datzelfde plastic zal zijn en niet van karton.

9. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Lol daarom zei ik voetenplankje.

Wel fijn om te weten dat het centrifugeren goed ging bij jullie :). Als ie dan winters een keer vies mocht raken kan ik het dan ook zo uitwassen.:p

Hij de joolz ging het de eerste paar keer ook goed en toen ineens fout. Vandaar probeer ik zoveel mogelijk zonder centrifugeren te wassen. Wel fijn te weten dat de optie er is :D

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Wat zijn jullie bevinden van de nuna pepp extra? Kan de maxicosi nua pipa er ook op?

Hij is ook best zwaar, over de 8kg. Ervaren jullie dat ook als zwaar? Met inklappen enz?

11. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Qua inklappen is ie erg handig en snel makkelijker dan de eerdere versie.
    Zwaar vind ik hem niet het is handig dat je hem als Trollie kunt rijden dus niet hoeft te tillen als ie ingeklapt is.

Ik meen toevallig ergens gelezen te hebben dat er een maxicosi op kan dmv adapters dus dan lijkt het me dat een pipa er ook op kan?

Wel moest de bekledingen er af las ik dus is niet snel even om schakelen zoals bij een kinderwagen vaak het geval is.

Deel Deze Pagina