Kinderskelet in nagelaten koffer Uitgegeven: 31 december 2007 07:10 AMSTERDAM - Verstopt tussen de spullen van een onlangs overleden Amerikaanse vrouw zat een ongewoon en luguber item. In een koffer onder een bed troffen de kinderen van de vrouw een kinderskelet aan, meldde de politie zondag. De koffer bevatte naast het skelet kleren van de vrouw, die in de 80 was toen ze stierf. Ze woonde in Hempfield Township, 50 kilometer ten oosten van Pittsburgh in de staat Pennsylvania.
goh ben wel benieuwd naar het vervolg hiervan. heeft zij het vermoord is het haar eigen kind geweest enz.
ja vraag het me ook af, wie weet is het ook nog een kind van een ander en wat doet het kind onder haar bed en het gaat volgens mijn echt om een kind en geen baby anders zou je nog zeggen misschien doodgeboren en wilde ze het niet afstaan maar goed ze praten over kinderskelet en geen babytje. als het van der eigen is geweest zouden die andere kinderen dan niks moeten weten : of misschien haar 1e kindje geweest. allerlei vragen dus en wil wel een gevolg horen
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken. Als het haar eigen kind is geweest moet het haast wel het eerste kind zijn geweest,want neem aan dat de andere kinderen niet vergeten dat ze een zusje of broertje hadden.
anders draagt de hele familie een heel groot geheim met zich mee! en wat ik me ook afvraag is heeft ze het altijd al onder haar bed dat heeft toch moeten stinken dat lichaam gaat ontbinden enz. of misschien heeft ze het later ergens vandaan, echt heel raar.