Welke (houten) garage voor 2e verjaardag?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Vogelinnetje, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.191
    6.593
    113
    Binnenkort wordt mijn zoontje 2 en we willen hem een autogarage geven, liefst een houten. Althans, eentje waarbij hij zelf dingen moet ondernemen ipv dat er overal geluidjes en belletjes rinkelen. De plantoys garage vinden we zeer mooi en grote kans dat die het dan ook wordt, maar wellicht zijn er ook andere die leuk kunnen zijn. Wat zijn aanraders?

2. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Ik heb zo'n hele hoge garage van fisher price onwijs gaaf ding heb hem aan mijn zoontje gegeven toen ie 1 werd en hij speelt er elke dag mee.

groetjes kim

3. susy26

susy26 Niet meer actief

lees even mee,onze man word 18 juni 2, en zat ook te denken aan een autobaan of iets met auto's. hij is dol op auto's.

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hier is wader een grote hit. mijn ouders hebben de kleine met de baan en wij hebben die van 1 meter. regelrechte hits. Alleen geen hout of geluiden

5. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.191
    6.593
    113
    Kimv, ik heb die ook gezien, maar ik vind het niet echt een garage en er zitten ook te veel toeten en bellen op.

Young Flower, Wader ga ik even opzoeken!

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wat ook heel erg leuk is, al is het dan geen garage, is de houten treinbaan van de ikea. Hij staat hier al 2,5 jaar in de kamer en er word echt elke dag mee gespeeld.

7. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.191
    6.593
    113
    Die willen we voor sinterklaas gaan geven ;)

Het voordeel van de Plantoys garage is dat er ook wegdelen, maar ook een treinbaan op aan gesloten kan worden. Die treinstukken zijn universeel, dus dievan ikea passen ook.

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    leuk daar doe je vast een goede zet mee. Ik zal ook eens gaan zoeken op de plantoys garage denk dat het hier ook wel goed terecht zal komen.

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Plantoys is geweldig! En oja, als je (straks) kiest voor een houten trein dan zou ik kiezen voor Brio.. daar is heel veel uitbreiding op mogelijk.

10. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.191
    6.593
    113
    Bedankt voor de tip. Ik heb begrepen dat al die treindelen universeel zijn. Dus we zijn van plan om een basisset van Ikea en/of Hema te kopen en dan kijken hoeveel hij ermee speelt. Dan kan het nog altijd uitgebreid worden met allerlei andere accessoires.

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    {Plantoys is volgens mij vooral geschikt voor hele kleine autootjes. Kleiner dus dan het standaard formaat van de autootjes waar T mee speelt. Dat merk viel dus voor ons af (ook omdat mijn man nog heel veel mooie autootjes had).

Wij zijn gegaan voor een Van Dijk garage. Prachtig en heel erg stevig (ze kunnen er op staan :D): de bovenste Garages

Deel Deze Pagina