oh ik baal.....Ik was gisteren jarig, ben 40 geworden. toen ik afgelopen vrijdag thuis kwam, zag ik dat de boel hier voor de deur compleet versierd was, door mijn beste vriendin: zo'n 30 m lang, een spandoek met gedicht en op de voordeur heel groot een bord van 40 met allemaal politielint vastgeplakt. Ik hou er zelf niet van, maar goed, zolang het daar bij blijft..... Haalt mijn man vanmorgen alles weg, is op iedere plek waar plakband heeft gezeten van het lint en bord (toch wel zo'n 18 plekken) de verf meegekomen en kijk je dus nu op blank hout terwijl ik er echt vaak genoeg zelf balonnen op heb geplakt, of een briefje en er nooit verf is meegekomen. Sjucht....kan ik van het voorjaar weer alles verven
Dat is inderdaad mooi verrot. Veel sterkte met je balen en straks verven.... verven is nooit leuk, zeker niet op z'n manier....
Nee...en weet je: ik wordt ook niet boos op haar, want ze bedoelde het uiteraard goed, maar pfff ik baal als een stekker! En nu zit ik met al die lelijke plekken, maar kan nu niet schilderen omdat het weer daar nog niet voor is. Het moet echt droog zijn en een redelijke temp, anders ligt de verf er straks weer zo af....
Dan zit er niks anders op dan alles voor de rest van het jaar weer terug hangen Mamabri... Maar zonder dollen, het is mooi balen! En nog gefeliciteerd
hahaha, nee, echt niet! Leuk voor anderhalve dag, maar dan mag het er bij mij echt wel af! Ik hou er niet zo van om zo in de kijker te staan..... Hoe lief het ook bedoeld was.
Nog gefeliciteerd met deze mijlpaal! En het is zeker balen, maar ik zou net als jij niet boos kunnen zijn, maar misschien kan je vriendin het wel een beetje goedmaken door je te helpen met schilderen?
Happy: Nee, daar begin ik niet aan Zij is het type dat in de verfpot stapt, dat niet merkt en het hele huis door banjert met een schoen vol verf (heeft ze afgelopen voorjaar bij hun thuis gedaan) en ze heeft ook geholpen in mijn keuken. Muur was helemaal klaar en de andere muur moest met 2 tinten donkerder. Is ze met de donkerdere verf over de muur heen gegaan die al klaar was....kon ik een heel stuk opnieuw doen.... Nee, ze zal echt wel willen helpen, maar lijkt me niet zo'n strak plan
Oooh shit zeg.... geeft wel aan dat de hechting toch niet optimaal was en nu misschien houtrot voorkomen word doordat je er op tijd bij bent... oftewel zie het positieve ervan in
Aan de ene kant balen, aan de andere kant: als verf er met plakband afkomt, dan was de kwaliteit er van toch al niet meer ideaal. Misschien juist een teken dat er toch al iets aan gedaan moest worden Maar wel baken dat het hierdoor soort van ongevraagd afgedwongen wordt. Wel van harte nog!
Dat is het gekke: ik plak er zelf altijd van alles op: ballonnen bij een kinderverjaardag, briefjes als de bel er uit ligt etc, en dan laat de verf normaal niet los....Nou ja, van het voorjaar maar aan de bak dan. Ik zag dat ik het kozijn aan de binnenkant in de woonkamer ook weer moest doen, dus pak ik die maar gelijk mee.
Nee, doe ik ook echt niet. Terwijl als ik het zal vragen ze echt wel wil helpen hoor, dat is het niet.
Tis dat je aan de andere kant van het land woont, anders kwam ik je helpen.... Vind schilderen altijd heel leuk (Echt hè) Gefeliciteerd nog!!!