Op zoek naar een trampoline ben ik uitgekomen op een inground trampoline. Weten jullie of en waar deze wel eens in de aanbieding zijn? Ik wil graag een van minimaal 3 meter en kwam uit op de "berger 330" maar die is overal minimaal 379,- waarbij ik geen aanbiedingen kan vinden. Daarbij vraag ik me af of we de kuil eronder eerst misschien achterwege kunnen laten voor ons 3 jarige dochtertje (dan zouden er dus geen grotere kinderen op kunnen springen) Dit omdat ik hoop dat we binnen een jaar verhuizen en zij toch niet zo wild springt en misschien niet tot de grond zal komen?
Trampolinewinkel.nl - ThysToys Trampoline InGround 305 cm (10ft) Roze Prinsessen Is dit er eentje? Of deze? salta trampoline luxe 305 cm groen inground - Trampolineplein
Wij hebben gewoon een normale trampoline gebruikt en een kuil in de tuin gemaakt. Is veel werk hoor, dus bezint eer ge begint.
Wij willen ook graag een inground trampoline, ik had deze ook nog Buitenspeelgoedzaak - Exit InTerra trampolines Die bij thys toys zijn wel goedkoper maar ik vind het zo jammer dat de rand niet tot aan de grond is waardoor de kleinste er misschien tussen gaat zitten. En je dus ook echt de poten moet ingraven. Maar ja die duurdere systemen zijn ook gelijk 2 keer zo duur
Bij een trampoline moet je nooit de rand tot aan de grond doen. Dan zuigt hij vaccuum eronder waardoor de rand gaat klapperen als je erop springt... er irritant vind ik dat...
Daarom liever een inground trampoline, dat scheelt iets aan graaf werk + dat ik hoop dat ingraven nu nog niet nodig is.
Onder de trampoline heb je eerst nog een stuk grond toch? De kuil moet minder groot dan de trampoline, onder de rand heb je dan nog een stuk grond (20 cm denk ik) voordat de kuil begint. Daarom lijkt mij een inground trampoline ook beter dan een gewone want dan komt het gat direct waar ze dan net met de voetjes tussen kunnen raken.
hier was iemand in het dorp die een trampoline in hadden gegraven, en niet gevuld met grond. Er bleef altijd water in die kuil staan. Tot op een dag er een poot/staander van de trampoline doorgeroest was en afbrak. Levensgevaarlijk, daar heb je geen zicht op, als hij ingegraven is. Gelijk de kuil dichtgegooid en weer een trampo boven de grond neergezet.