Ik heb echt altijd dat als ik mijn nagels lak, dat het na 2 dagen al begint af te bladderen. Zo irritant vind ik dat. Ik heb al van alles geprobeerd, zoals blanke lak onder én over de gewone lak, maar dat maakt allemaal geen kont uit. Het blijft gebeuren. Wie o wie heeft DE oplossing tegen afbladderende nagellak?
Welk merk gebruik je? Ik heb het altijd als ik goedkope nagellak heb. En wat ik ook wel eens doe is een gel laagje erover.. (voor die nepnagels) Maar dan heb je wel een uv lamp nodig..
Ik heb allerlei merken nagellak en het maakt niet uit welke ik gebruik, het gebeurt dus echt bij allemaal.
Ja, is die fijn? Die heb ik (nog) niet, dus dat kan ik proberen. Weet alleen niet waar ze hier in de stad Rituals verkopen, maar dat check ik anders wel even op de site ofzo.
ja ik heb er pas eens 1 gekocht, een knal rode... en deze blijft lang mooi op je nagels zitten hoor! je kunt ook proberen er nog een blanke lak laag overheen te smeren...
beginnen met een nagellak basis, daarover 2 a 3 laagjes gewone nagellak en dan een topcoat, Al hebben ze mij van het weekend bij de douglas geadviseerd om geen topcoat er op te doen, want daardoor zou het juist komen.. Maarja ik gebruik dan ook op dit moment die "breek'' nagellak dus misschien was het ook alleen maar een tip om het niet te gebruiken voor die nagellak. Sowieso is de basis altijd belangrijk.