hallo allemaal ik heb een paar weken geleden de kinderstoel van bloom besteld. maar ben eigenlijk toch wel heel benieuwd wat jullie er van vinden. het leek mij wel handen omdat ze er vanaf het begin in kunnen. en je het kan verstellen zodat ze er ook in kunnen als ze wat groter zijn. groetjes veronique
Ik heb 'm zelf niet, maar wel gebruikt bij een vriendin! Mijn mening: hele goede stoel! Ze zitten er in een hele goede houding in, stoel is op tig manieren verstelbaar, alles kan eruit als je 'm schoon moet maken, ..... ja, ik vind het een toppertje! :-D
Wij hebben hem ook. De eerste weken toch nog niet echt gebruikt omdat ik hem er toch niet helemaal lekker in vond liggen, maar zo vanaf 2 maanden gebruiken we hem regelmatig. Zetten we hem gezellig bij de zithoek zodat Boaz er ook bij kan zitten en je hem niet continu op schoot hoeft te houden en hij vind het super leuk en kan alles overzien.
wat is het verschil tussen de fresco en de loft eigenlijk? ik wil hem t.z.t. ook aanschaffen maar begrijp niet waarom hij twee verschillende namen heeft.
ik ga hem denk ik ook bestellen, ik vind hem zo mooi ondanks de nadelen. De nadelen vind ik dat hij super duur is en dat je kindje er niet zelf in kan klimmen als ze groter zijn. Bij een tripp trapp kan dat weer wel, maar die dingen vind ik niet om aan te zien. Met 330 euro wordt dit wel onze duurste aankoop op de kinderwagen na, zelfs mijn kamertje was goedkoper...
Ik vind de stoel zo verschrikkelijk lelijk.. Ik denk dat wij een Stokke tripptrapp gaan kopen.. Ongeveer zelfde prijsklasse, maar gaat heel wat langer mee dan tot 36 kilo..
hahahaha, zo zie je maar dat smaken heel erg verschillen. Ik vind de bloom ook erg mooi om te zien. Leek me in het gebruik onhandig daarom hebben wij een brevi slex gekocht. Ik vind de trip trap echt afzichtelijk
Wij hebben hem hier ook, hij bevalt super! Alleen is hij wel zwaar en wat moeilijk te verplaatsen. Wij hebben de fresco en die is inderdaad een stuk hoger dan de Loft. Ben er zo gek op dat ik eraan zit te denken om gewoon voor 2de deze erbij te kopen Of ik het écht ga doen weet ik nog niet zeker..
Vind 'm er ook echt GEWELDIG uitzien...lekker hip! Ga zeker voor de aanschaf van zo'n stoel (las ook dat het de beste koop 2009 was). Weet iemand of er een wachttijd aan de aanschaf van een Bloom zit?
Ik heb hem bij Babyprak in Kesteren gehaald en kon hem gelijk meenemen. Volgens mij kan dat overal wel hoor. Ik heb hem nog niet in gebruik maar ik ben er al zoo blij mee. Wij hebben de witte met zwart lederen zitje. Op de zwarte zie je volgens mij snel stof en krassen.
@ Meryl: Ja ik vind die kleuretjes ook geweldig, maar ben bang dat ik dat snel zat zou zijn. Dus wij hebben maar safe zwart-wit. Ons interieur is ook zwart-wit-grijs. Je kon ook een grijze zitje nemen maar ik heb het idee dat je op zwart minder vlekken ziet.
Ik heb net even op een babywinkel site gekeken maar de bloom fresco is lager dan de fresco bloom loft: De Loft versie is hoger dan de "gewone" Fresco. Door de extra hoogte is de Bloom Fresco Loft ook te gebruiken aan de eetbar of kookeiland. Gemeten vanaf de grond tot aan het tafelblad is de Loft verstelbaar tussen 78 en 91 cm. Dit lijkt me erg gemakkelijk als je zelf wat langer bent en dus hogere meubels hebt staan. Verder lijkt het me een hele leuke stoel, maar zoals hierboven al aangegeven erg log en moeilijk te verplaatsen. Ik denk dat ik voor dit geld liever een tripp trapp koop waar we nog eeuwen mee kunnen doen. Ik twijfel dus nog heel erg
Je kunt ook eens naar de brevi slex of de nuna kijken. Die zijn er ook in verschillende kleurtjes en kun je ook lang mee doen. Ik heb de brevi en die kan je later als gewone stoel gebruiken. Kan tot 100 kg aan.
sorry maar ik vind die brevi slex echt niet mooi... smaken verschillen natuurlijk. Ik ga toch echt voor de bloom