Onduidelijke aanbieding Maxicosi Mura

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kuona, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ergens op een ander forum kwam ik deze link (http://www.babyentiener.nl/download/folder_w35.pdf) tegen waarin een aantal aanbiedingen van kinderwagens en andere babyuitzet staan.
    Hierin staat onder andere de Maxicosi Mura die ik graag zou hebben. Nu vind ik de advertentie alleen zo onduidelijk. Op de foto staat de Mura 4 maar ze noemen hem de mura 3. (Ik wil dus de mura 4) verder staan er allemaal sterretjes bij en ik weet niet zo goed wat ze hier nu mee bedoelen.
    Er staat namelijk dat je er ook een maxicosi en voetenzakken voor de maxicosi en wandelwagen bij krijgt. En het sterretje verwijst naar de tekst: geselecteerde kleur. Zouden ze dan bedoelen dat dat alleen geldt voor de kleur op de foto?
    De winkel is niet echt om de hoek... dus het zou fijn zijn als iemand even mee zou willen denken
    :D

2. daantje628

17 mrt 2008
    38
    0
    0
    Ik heb ook even gekeken. En aan de zijkant van de advertentie staat in kleine lettertjes ook verkrijgbaar als mura 4-wieler. En wat betreft "geselecteerde kleur" denk ik dat ze bedoelen dat alllen bepaalde kleren bij deze aanbieding horen. Maar als het te ver weg is zou ik gewoon even bellen. Op die vragen kunnen ze vast ook telefonsich ook wel antwoorden.
    Succes ermee!

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd ik zou gewoon even bellen, hun moeten je vast precies uit kunnen leggen hoe het nu allemaal zit!

4. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Met geselecteerde kleuren bedoelen ze dat
    De winkel heeft al kleuren uitgekozen, meestal is dat een andere kleur dan dat je bij bijv. een kinderwagen krijgt.
    bijv. uit de collectie van 2007.
    Máár dat hoeft niet altijd zo te zijn, het kan ook zijn dat je alleen uit de collectie van 2008 mag kiezen.
    Dus zij hebben een aantal kleuren voor je geselecteerd, en daaruit mag je kiezen.

Als de aanbieding niet erg duidelijk is gewoon even achteraan bellen.
    Want ik heb de gardo van de week ook gebeld, over twee verschillende aanbiedingen van hetzelfde artikel. Meestal willen ze je dan wel tegemoet komen. Dat hebben ze in ieder geval wel bij ons gedaan.

Deel Deze Pagina