Wij hebben hem ook voor mee naar visites. Hij oogt stevig. Onze zoon zit nu nog in zn bumbo stoel omdat ik hem nog niet in een gewone wil dus geen echte ervaring. Feit is wel, als jij het niet wilt dan is het klaar. Jij bepaalt. Maar dan zou ik zelf als ik jou was er 1 voor ze kopen.
Wij hebben de Antilop achter in de auto liggen voor als we weg gaan enzo. Net terug van vakantie en `m de hele vakantie gebruikt. Ik vind het een superfijne stoel. Je moet idd wel opletten met langslopen want je blijft er snel achter hangen. Voor gewoon thuis aan tafel hebben we een meegroeistoel van Prenatal en ondanks dat die een stuk zwaarder en logger is kan zoonlief die met gemak kiepen terwijl hij erin zit...
Heel stabiel! Met de Tripp Trapp is de oudste een keer achterover gevallen - ondanks die twee platic dingen onder de poten - met de Antilop echt nooooit zoiets meegemaakt.
Wij gebruiken de stoel voor buiten. erg stabiele stoel. dochter zit er goed in. en je ziet ze idd veel bij restaurants en binnenspeeltuinen staan.
Wij hebben hem ook. Hier staat uur sinds dochter zelf eet zonder het blad aan tafel. Hij past er precies onder dus in de weg staat ie niet. Dochter zet zich graag even af als ze vind dat ze te dicht op tafel zit en dat gaat elke keer goed. Heb het ook nog niet gezien dat ie dan wiebelig ging. De stoel schuift met gemak een stukje naar achter
Hele fijne stoel! Kan zelfs in een grotere vaastwasser Beide opa's en oma's hebben de stoel staan. Wij hebben zelf een meegroeistoel van prenatal omdat ik die mooier vind maar qua praktisch had ik liever die van Ikea gehad, achteraf...
Prima stoel voor niet dagelijks gebruik. We nemen hem vaak mee op visite of vakantie. Opa en oma hebben hem idd ook. Alleen niet vergeten het 'tuigje' te bevestigen, zonder tuigje staan ze binnen een paar seconde omgedraaid in de stoel (Q deed dat nooit, M dus wel... met een wiebelkont is dat dus wel nodig).