Kinderstoel ervaringen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by HappyRabbits, Jun 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Haha, ja absoluut een vereiste :D:D:D

Mmm, had nog niet nagedacht over buiten, dan is die van de Ikea wel heel makkelijk. Denk dat ik die eerst gewoon koop en dan ervaren hoe deze is. Misschien wel zo goed dat we die dan ook binnen gaan gebruiken. Zie ze hier ook staan bij het plaatselijke fast food restaurant, die poten zijn wel een dingetje ;).

Ja, design is niet alles, we hebben ook niet de mooiste box staan. Dat vind ik echt een tijdelijk ding, een stoeltje gebruik je volgens mij wel wat langer en dan vind ik het toch wel leuk als hij een beetje leuk oogt. Maar hij moet dus ook praktisch zijn!

Bedankt tot zover alvast voor de antwoorden! Heb er wel wat aan.

2. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Haha nee! Die van jou is duidelijk net iets avontuurlijker :)

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,886
    2
    38
    't Gooi
    Dapper meegroeistoel. Met babyinzet vanaf klein te gebruiken, zoon van ruim 2,5 zit er heel graag op en ikzelf ook als ik eerlijk ben. Vergelijkbaar met stokke triptrap qua prijs en kwaliteit maar wij vonden de Dapper mooier en beter in ons huis passen

En voor buiten en onderweg de Ikea kinderstoel. Alleen oppassen dat je niet over de poten valt...

4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Niemand ervaring met de stokke steps toevallig?

Vind hem super mooi maar staat bij de verkoop info dat hij kan verkleuren in de zon:(

En das nou precies waarom de bloom bij ons eruit gegaan is wij hebben de eettafel voor het raam op het zuiden staan.

Deze lijkt ook langer gebruikt te kunnen worden net als de trip trap

5. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

May 1, 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb na de triptrap ( vond het echt een waardeloze stoel... ) de hema kinderstoel gekocht....en zeer zeer tevreden! Makkelijk in gebruik, stevig, erg goed schoon te maken, kindje zit er super goed en recht in....helemaal blij mee:)

6. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Wij hebben ook de dapper! Super fijne stoel en veel mooier dan die lelijke tripp trapp!

7. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier was de Ikea ook bedoeld voor erbij, maar we hebben nog steeds alleen die, hij gaat al 4 jaar mee dus. Ideaal ding, valt niet om, lekker licht, meenemen is hanig, blad kan er op/af, zitting voor als ze klein zijn, lekker schoon te houden dat kunststof, nr. 1 hier.

8. MommyB

MommyB Bekend lid

Oct 21, 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Hier een dure tripp trapp. Spijt!!! Hoewel mijn mannetje er prima inzit wordt ik gek van het schoonhouden van dat ding. Mijn zoontje haalt zijn eten graag uit zijn mond om het vervolgens te herkauwen en zo alles er onder te smeren. Allemaal etens resten tussen de naden en kieren. Ding is bijna niet goed schoon te krijgen en de kussentjes gebruik ik niet meer hierdoor. Bij schoonmoeder de ikea stoel van 15 Euro. Doekje er over en klaar! Ideaal.

9. caat

caat Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    1,195
    1
    36
    Wij hebben een houten Tiamo meegroeistoel en ik vind het een onding Nu is onze dochter niet de grootste, maar de stoel heeft veels te veel ruimte in de zitting, tuigje zit heel onpraktisch en kan niet op een andere manier vast. Ik heb de fysio mee laten kijken en zij was ook van die mening. Jammer. Ze zit wel enorm goed in de Ikea stoeltjes die ze bij oma heeft en die bij bijna alle eetzaakjes wel staat;)

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ruilen? :D

11. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Hier een Tiamo stoel. We hebben hem knalblauw geschilderd, echt prachtig.. Maar wat een onding zeg om schoon te houden hahaha.
    Omdat de stoel van hout is en niet uit 1 geheel is gemaakt gaat alles tussen de naden en kieren zitten :(.
    Verder zit hij er goed in, we hebben een kussen voor achter zijn rug en dat vind hij heeeeerlijk :D

12. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

Jan 12, 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    we hebben tot voorkort de Ikea stoel gebruikt, daar zat hij met verkleiner echt super in. veel andere stoelen zijn gewoon erg groot voor de eerste zitmaanden.
    nu een safety1, zonder tafelblad(meegroeistoel) en ik vind hem super, vooral het riempje wat ik nu zonder blad prima kan gebruiken.

13. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Blij dat ik niet de enige ben die de Tripp Trapp echt tegen vind vallen.. Iedereen zei toen ik me aan het orienteren was: zo'n fijne stoel..
    Mwah ik vind eigenlijk van niet dus.. Gelukkig ben ik niet alleen ;)

14. Ilse73

Ilse73 Actief lid

Jan 9, 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de Chicco. Ik vond hem zelf ook niet mooi en hij ziet er log uit maar ik vind het een super stoel. Ik vind het zelf ook niet lekker zitten op een houten stoel dus het lijkt mij voor een baby ook niet echt comfortabel zitten. Maar goed, ieder zijn eigen smaak natuurlijk

15. A1988

A1988 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,133
    0
    0
    Twente
    Wij hebben de ikea stoel en ik vind hem heel fijn. Lekker praktisch, goed schoon te maken, snel te verplaatsen door licht gewicht, tafelbladje erbij, evt makkelijk mee te nemen op vakantie. Voor nr 2 hebben we er ook alvast 1 gekocht, ik zie niet in waarom ik 10 tot 20 keer zo veel zou betalen voor iets dat hetzelfde is.

16. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Ik ben even gaan kijken op de ikea site maar het stoeltje staat er nog wel op, maar is in geen enkele ikea meer op voorraad. Bestaat ie nog wel? :(

17. Flipske

Flipske Fanatiek lid

Mar 25, 2011
    1,330
    0
    36
    overijssel
    Ik vind de Chicco Polly fijn voor de kleine. Hij zit er goed in en je kan de rugleuning goed verstellen. Grootste nadeel vind ik het schoonmaken. Het zitgedeelte heeft de naden vrij diep waardoor je niet simpel een doekje erover kan halen. Ik ben geen trouwe poetser en er zitten gewoon net iets teveel randjes en dingetjes aan de Polly. Voor de oudste komt er zo dus een simpele Ikea en dan mag de jongste er in. Maar ik zou hem niet snel nog een keer kopen...

18. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Wij hebben de prenatal kinderstoel, deze staat voorlopig nog op zolder.. wij hebben maar een klein meisje en verzuipt in de stoel..
    Nu zit ze in de ikea stoel, daar zit ze goed in!

19. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Wij hebben een peg Perego, en zijn er heel tevreden over.
    Hij zit er mooi recht in, stoel kan ook platter gezet worden.
    En hij is in hoogte verstelbaar

Share This Page