Ik vroeg me af wat nou handiger is: een kinderstoeltje zonder eigen blad ervoor óf een kinderstoeltje met eigen blad. Je hebt tegenwoordig nl. veel van die houten kinderstoelen, waar ze in mee kunnen groeien. Maar daar zit geen blad op. Dus... het lijkt me dat die kinderen dan gaan zitten knoeien/kliederen op de mooie keukentafel. En de kinderstoelen met blad... Dan kunnen ze toch lekker hun gang gaan? Welke kinderstoel hebben jullie? En bevalt die? Groetjes, Hanna
Ik heb een Trip trap, zonder blad en vind hem helemaal geweldig! Ruben zit er graag in en ach dat geknoei, daar hebben we een doekie voor
Wij hebben er 1 met blad maar zou nu gaan voor zonder. Als hij mee eet zit hij toch relatief ver weg om hem goed te kunnen mee laten eten.
Met blad gaat nog al het eten er naast hoor, hahaha.... Wij hebben ook een triptrap en de tweede krijgt er ook eentje. Vind het juist leuk dat je ze helemaal aan kan schuiven en dat ze dus niet van een "eigen tafeltje" eten...wel zo gezellig dus...
Maar ik weet van mijn zus (die heeft één met blad) dat ze haar kleintje ook zo vaak in het stoeltje liet zitten. Kon ze lekker met de blokjes, of later wat tekenen. En dan zat ze zeg maar bij de salontafel. Gezellig zo erbij, als de 'grote mensen' aan het koffie drinken zijn. Mijn schoonzus heeft daarentegen wel een kinderstoel zonder blad en idd. je kunt ze wel lekker helemaal dichtbij schuiven. Als je ze eten moet geven.
Wij hebben de brevi, daar heb je een blad los blij. Kun je er dus ook afhalen. Voordeel tov de triptrap is dat ie veel hoger kan. Is ook makkelijk lager en hoger te zetten en hij groeit mee tot wanneer je wilt. De stoel kan 100 kg aan en kan ook een "normale" stoel worden. Ik vind het blad wel heel fijn, vooral nu Thijmen nog niet echt met ons mee-eet.
Wij hebben een houten kinderstoel met blad. Alleen toen mijn dochter zelf ging eten kwamen we erachter dat het blad te klein is. Er past namelijk geen bord op! Echt heel irritant... Nu gebruiken we de ikea kinderstoel. Die witte van ik geloof nog geen 15 euro. Hij is niet echt mooi, maar wij vinden hem super praktisch! Ze zit hier ook beter in dan in die houten (dure) stoel.
Inderdaad NB, wij hadden eerste de houten stoel van Kruidvat en het waardeloos hoe hij daar in zat. Nu heb je trouwens die Ikea stoel ook in het blauw en rood.
Wij hebben die van Ikea standaard in de auto liggen voor als we ergens heen gaan....vrienden bijvoorbeeld....en met mooi weer staat ie in de tuin bij de tuintafel, ideaal! Vind m niet eens zo heel lelijk hoor...maar je hebt gelijk, zit heel goed! Wij ontdekten de stoel in een restaurant. En dat je de poten er makkelijk af kan halen en het tafeltje optioneel kan kopen is heeeeel handig!
Ik heb een kinderstoel van geuther waar ze ook in kunnen groeien. Zitgedeelte en voetenplank kunnen worden versteld. Er zit een blad op wat ikzelf erg handig vind. Je kan er een bordje opzetten of een speeltje. Ik vind een blad erop wel makkelijk!
Wij hebben een Tiamo kinderstoel met blad. Ik vind hem erg fijn maar onze eettafel is ook net hoog genoeg zodat ik de stoel met blad en al eronder kan schuiven dus Louise zit niet "ver weg".
Wij hebben er twee, eentje in de woonkamer van Ikea (die goedkope witte) met blad en in de eetkamer de triptrap, want dan schuiven we haar gezellig aan tafel aan. In die van Ikea krijgt ze 's ochtends haar fruithap en broodje en avondeten vaak in de triptrap.
Ik twijfel.. We hebben nu zo'n ontzettend mooie van IKEA maar we willen voor binnen aan tafel een houten stoel.... Ik twijfel dus tussen de Geuther kid en de Tiamo (scheelt nogal wat in prijs, weet iemand wat het verschil is?).... Maar kun je van deze stoelen het blad niet afhalen dan? Twijfel dus tussen deze (55 euro)