Onze eerste is een mei-kindje en is geboren tijdens een hele warme periode. Die lag 's nachts in haar kleertjes nog te zweten. Ik denk dat we 3 keer kruikjes hebben gebruikt toen het weer omsloeg. Nu verwachten we eind december een kindje, heel anders qua warmte. Hoe lang gebruik je dan kruiken. Ik heb ze bij de eerste geleend, maar kan ze nu max. 2 maanden lenen. Wie kan me even op weg helpen?
Dat is heel erg afhankelijk van de temperatuur in huis. Maar ook van je kindje. Het ene kind kan zich veel eerder op temperatuur houden als de ander. Ik zou ze gewoon voor twee maanden lenen. Mocht je toch langer kruiken nodig hebben, kun je daarna toch alsnog zelf één kopen Dat zou dan wel zonde zijn. Maar ja: bij voorbaat al nieuw kopen en dan ontdekken dat je ze maar 1,5 maand nodig hebt is ook jammer.
mijn oudste is geboren met -15 en nooit geen kruiken nodig gehad. mijn middelste was het 30 graden en 15 dagen kruiken nodig gehad
Ik ben 19 december uitgerekend en heb daarom 2 kruiken van de hema via marktplaats gekocht. Ik wilde ze graag in huis hebben dus heb ze daarom gekocht.
Als ik het zo lees, moet in principe 2 maanden wel voldoende zijn en anders koop ik alsnog kruikjes. Zou inderdaad jammer zijn van het geld als blijkt dat het niet nodig is.
Is afhankelijk van je kindje. Maar normaal gesproken is 2 maanden lang genoeg. Hier een kindje van 21 december en ca. 3 weken kruiken gebruikt.
Onze dochter is in december 2012 geboren. Wij hebben er een maand gebruik van gemaakt, om af en toe het bedje op te warmen of de kinderwagen voor het wandelen.
Mijn zoontje is van september, maar ik gebruikte het kruikje in de wintermaanden altijd om zijn bedje voor te verwarmen, ging hij tenminste een lekker warm bed in.