oke mijn dochter ligt in de box. Heerlijk te brabbelen of met haar lipjes geluiden te maken en dan opeens een geluid uit haar keel. Het lijkt wel of ze aan het grunten is (weet niet of je het zo schrijft maar dat is dat soort brullen dat heavy metals weleens doen dat bedoel ik hoop dat het duidelijk is) Wij vragen of het allemaal lukt en dan kijkt ze je stralend aan. Hahaha het klinkt heel apart. Ik zou het niet eens kunnen. Maken jullie kindjes ook zulke rare maar grappige geluiden?
Mijn dochter maakte een tijdje geleden kreun geluidjes, net en soort van sex geluidjes. En terwijl ze er nooit bij is geweest dat wij sex hadden
Haha ja hier ook hoor, ze is flink aan het oefenen. De ene keer is het rrrrrrrrrrrrrr en de andere keer heuheuheu, t gaat er flink op los. Maar t rare is dat ze altijd na een poepluier een heel apart geluid maakt, echt huhuhuhuhu. Anders nooit behalve als ze een poepluier heeft, vreemd toch Ach zo weet ik wel dat ze dr broek vol heeft
ja hoor , we hebben al heel wat geluiden voorbij horen komen. De laatste was een geluid waarbij het net leek of hij stikte , wij als een speer naar boven ligt hij vrolijk te lachen in zijn bed , zo'n geluid maakt hij dan een aantal dagen/ weken achter elkaar en dan ineens is het over en heeft hij weer een ander geluid.
helemaal mooi als ze zo vroeg al met sexgeluidjes beginnen hahaha. Lijkt me heel apart als je dat hoort. Dat lijkt me ook eng ja, als het lijkt dat hij stukt. Ken het wel een beetje als ze huolt dan stoppen baby's soms heel even met ademen. Heel eng! Ja emma maakte altijd al geluid als ze moest poepen. Zo weten we ook dat ze gepoept heeft heel handig! haha
Hier ligt ze sinds een paar dagen de hele tijd te gillen. Van haar klinkt het heel schattig, maar haar grote broer van 2 gaat mee gillen. En zo hard dat het zeer doet aan je oren. Das minder schattig haha!
hier lijkt het soms alsof ze hoest, maar dan lacht ze! en als ik dan zeg "oh gosssie toch" gaat ze het nog harder doen.. ze loopt nu oooh oooh te brabbelen..
Ons meisje "lacht achterstevoor", echt zo'n gillachje maar dat dan inslikken ofzo. Ik weet niet hoe ik dit moet omschrijven maar het klinkt erg geinig! Ze ademt dan in, ipv uit bij het lachen.
Ja L83, dit hadden wij precies zo.....en dan kijk je verschrikt in de box van wat is er dan nu!!! en dan kijkt ze je aan met een lachende blik van: Nou? Goed he?! Vind je het niet leuk klinken? Wat een kleine muts En Pioen, is inderdaad erg handig zo,n poepmelding, onze dochter begint heel ondeugend te lachen als ze een volle broek heeft. Dan ga ik altijd eerst maar eens aan haar snuffelen.....dat is hier dus een goeie hint
hahahha ja zo herkenbaar dat doet luna dus ook,...die heeft een heel apart geluidje als ze heeft gepoept alsof ze de adem inhalleerd...echt heel grappig maar o zo makkelijk ze doet het ook alleen als ze gepoept heeft hahahha dat deed ze al heel snel.
Ja wij hebben hier ook een klein monstertje! Ken je het geluid uit die film The Grudge? Heeeeel akelig haha.
Hier ook whewhewhe uuuuu aahhwww en sinds kort agggggguuuu en pfffrrtt met belletjes! oja en dat kirren bij inademen doet ze ook, een heel hoog geluidje. En nepkuchen.... is heel leuk vind ze zelf. Ze moet lachen als ik dat dan nadoe. Ook als ik agggggguuuu nadoe.
Mijn zoontje van 1 gromt. Gek kind. Van de week waren we in de winkel en begon hij ook te grommen..... Ik had echt zoiets van wat moeten die mensen allemaal wel niet denken....
JuÍiën is pas een anderhalve week oud maar hij heeft een heel grappig klagerig huiltje. Hij zegt Huweeeeee, Huweeeee. Huweeeee. En als hij dan zachter gaat huilen blijft hij Huweeeee zeggen tot hij weer rustig is. hihi Tijdens het drinken van zijn fles maakt hij hele harde slok geluiden. Alsof iemand na 2 weken in de woestijn te hebben geleefd eindelijk een glaasje water krijgt. Ik dacht eerst dat hij teveel lucht binnen kreeg maar dit is gewoon zijn manier van drinken. De kraamzorg vond het ook erg apart.
Onze kleine meid schreeuwt. Ben ik wel zelf een beetje schuld toen ze dat de eerste keer deed reageerde ik erop door hetzelfde geluid terug te maken en dat is natuurlijk lachuhhh Dus nu doet ze het constant echt heel grappig.
Hier word sinds kort al gegild. Echt zo'n hoog gilletje, en ga je het dan nadoen dan moet hij echt lachen. Zo schattig als je dat hoort vanuit de box.
laatst dachten wij ook dat tygo bijna stikte! wij kijken, probeert ie klikgeluiden met zn tong te maken zo lief!!! en dat achterstevoren lachen is ook herkenbaar eerst schrok ik ervan nu niet meer. en schreeuwen kan ie ook heel erg goed!!! dat gaat gepaard met spullen uit de box gooien en dan keihard lachen
hahha inderdaad eg herkenbaar. ik zei al t lijkt wel van de film de exorcist whhaaaaaaaaa als ik nu tegen haar zeg Amy-lynn monstermoppie whaaaa dan gaat ze het meteen doen geweldig!