welk kind ook rare geluiden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ellen291982, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oke mijn dochter ligt in de box. Heerlijk te brabbelen of met haar lipjes geluiden te maken en dan opeens een geluid uit haar keel. Het lijkt wel of ze aan het grunten is (weet niet of je het zo schrijft maar dat is dat soort brullen dat heavy metals weleens doen dat bedoel ik hoop dat het duidelijk is)

Wij vragen of het allemaal lukt en dan kijkt ze je stralend aan. Hahaha het klinkt heel apart. Ik zou het niet eens kunnen.
    Maken jullie kindjes ook zulke rare maar grappige geluiden?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Mijn dochter maakte een tijdje geleden kreun geluidjes, net en soort van sex geluidjes.
    En terwijl ze er nooit bij is geweest dat wij sex hadden ;)

3. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Haha ja hier ook hoor, ze is flink aan het oefenen. De ene keer is het rrrrrrrrrrrrrr en de andere keer heuheuheu, t gaat er flink op los.
    Maar t rare is dat ze altijd na een poepluier een heel apart geluid maakt, echt huhuhuhuhu. Anders nooit behalve als ze een poepluier heeft, vreemd toch;) Ach zo weet ik wel dat ze dr broek vol heeft:D

4. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    ja hoor :D, we hebben al heel wat geluiden voorbij horen komen.
    De laatste was een geluid waarbij het net leek of hij stikte :$, wij als een speer naar boven ligt hij vrolijk te lachen in zijn bed ;), zo'n geluid maakt hij dan een aantal dagen/ weken achter elkaar en dan ineens is het over en heeft hij weer een ander geluid.

5. Ellen291982

helemaal mooi als ze zo vroeg al met sexgeluidjes beginnen hahaha. Lijkt me heel apart als je dat hoort.

Dat lijkt me ook eng ja, als het lijkt dat hij stukt. Ken het wel een beetje als ze huolt dan stoppen baby's soms heel even met ademen. Heel eng!

Ja emma maakte altijd al geluid als ze moest poepen. Zo weten we ook dat ze gepoept heeft heel handig! haha

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Hier ligt ze sinds een paar dagen de hele tijd te gillen. Van haar klinkt het heel schattig, maar haar grote broer van 2 gaat mee gillen. En zo hard dat het zeer doet aan je oren. Das minder schattig haha!

7. Ellen291982

dat word oordopjes kopen hahaha:)

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    hier lijkt het soms alsof ze hoest, maar dan lacht ze! en als ik dan zeg "oh gosssie toch" gaat ze het nog harder doen..

ze loopt nu oooh oooh te brabbelen..

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ons meisje "lacht achterstevoor", echt zo'n gillachje maar dat dan inslikken ofzo. Ik weet niet hoe ik dit moet omschrijven maar het klinkt erg geinig! Ze ademt dan in, ipv uit bij het lachen.

10. verse mamma

verse mamma Actief lid

27 aug 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja L83, dit hadden wij precies zo.....en dan kijk je verschrikt in de box van wat is er dan nu!!! en dan kijkt ze je aan met een lachende blik van: Nou? Goed he?! Vind je het niet leuk klinken?:p
    Wat een kleine muts ;)

En Pioen, is inderdaad erg handig zo,n poepmelding, onze dochter begint heel ondeugend te lachen als ze een volle broek heeft. Dan ga ik altijd eerst maar eens aan haar snuffelen.....dat is hier dus een goeie hint:D

11. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn

hahahha ja zo herkenbaar dat doet luna dus ook,...die heeft een heel apart geluidje als ze heeft gepoept alsof ze de adem inhalleerd...echt heel grappig maar o zo makkelijk ze doet het ook alleen als ze gepoept heeft hahahha dat deed ze al heel snel.

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja wij hebben hier ook een klein monstertje!
    Ken je het geluid uit die film The Grudge?

Heeeeel akelig haha.

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hier ook whewhewhe uuuuu aahhwww
    en sinds kort agggggguuuu en pfffrrtt met belletjes!
    oja en dat kirren bij inademen doet ze ook, een heel hoog geluidje.
    En nepkuchen.... is heel leuk vind ze zelf. Ze moet lachen als ik dat dan nadoe. Ook als ik agggggguuuu nadoe.

14. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Mijn zoontje van 1 gromt. Gek kind. Van de week waren we in de winkel en begon hij ook te grommen..... Ik had echt zoiets van wat moeten die mensen allemaal wel niet denken....

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

JuÍiën is pas een anderhalve week oud maar hij heeft een heel grappig klagerig huiltje. Hij zegt Huweeeeee, Huweeeee. Huweeeee. En als hij dan zachter gaat huilen blijft hij Huweeeee zeggen tot hij weer rustig is. hihi

Tijdens het drinken van zijn fles maakt hij hele harde slok geluiden. Alsof iemand na 2 weken in de woestijn te hebben geleefd eindelijk een glaasje water krijgt. Ik dacht eerst dat hij teveel lucht binnen kreeg maar dit is gewoon zijn manier van drinken. De kraamzorg vond het ook erg apart.

16. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Onze kleine meid schreeuwt. Ben ik wel zelf een beetje schuld toen ze dat de eerste keer deed reageerde ik erop door hetzelfde geluid terug te maken en dat is natuurlijk lachuhhh :) Dus nu doet ze het constant echt heel grappig.

17. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier word sinds kort al gegild. Echt zo'n hoog gilletje, en ga je het dan nadoen dan moet hij echt lachen. Zo schattig als je dat hoort vanuit de box.

18. matje

matje Niet meer actief

laatst dachten wij ook dat tygo bijna stikte!
    wij kijken, probeert ie klikgeluiden met zn tong te maken zo lief!!!
    en dat achterstevoren lachen is ook herkenbaar eerst schrok ik ervan nu niet meer.
    en schreeuwen kan ie ook heel erg goed!!! dat gaat gepaard met spullen uit de box gooien en dan keihard lachen:D

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hahha inderdaad eg herkenbaar.
    ik zei al t lijkt wel van de film de exorcist whhaaaaaaaaa
    als ik nu tegen haar zeg Amy-lynn monstermoppie whaaaa dan gaat ze het meteen doen geweldig!

Deel Deze Pagina