Ineens krijsend wakker 's nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nadia77, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Timo sliep met 4 weken door en nu ineens wordt hij sinds 1 week elke nacht rond 4 uur krijsend wakker en wil niet meer verder slapen :$!!!! We hebben hem de eerste keer uit zijn bedje gehaald en getroost omdat we dat van hem niet waren gewend en dachten dat er iets aan de hand was, ziek of zo, maar toen hij bij ons op schoot zat viel hij als een blok in slaap... alleen, je raadt het al, bij het terugleggen in bed begon het weer. Nu laten we hem dus huilen omdat we denken dat hij anders went aan het uit bed komen, de eerste keren duurde het 1 uur en dan viel hij weer in slaap, maar vanochtend hebben we het 6 uur zien worden (vanaf 4 uur bezig) en heb hem toen eruit gehaald en toch maar zijn fles gegeven... daarna was hij blij. Zou het honger zijn? Hij eet / drinkt niet minder dan 1 maand geleden... zouden het nachtmerries kunnen zijn of verlatingsangst? (Waar hij overigens geen last van heeft als ik hem in bed leg)... Wat moet ik doen?????

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Mijn zoontje is een paar maand jonger, maar doet het ook sinds een paar weken erg vermoeiend.
    Soms gaat het een nacht goed, maar dat is zelden.
    Soms is het ook 's avonds, maar wat het is.
    Uit bed halen helpt idd niet, maar soms weet je niet wat je moet doen.
    Eten geven doen we dan niet.
    Het CB dacht dat het honger kon zijn, dus ga hem vanavond is wakker maken voor een fles als wij gaan slapen kijken of dat scheelt anders weet ik het ook niet.
    Tandjes, verlatingsangst, dromen?? zeg het maar

3. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier ook al ruim twee weken drama!! Ik word er gek van. Ze word vaak een paar keer per nacht huilend wakker en vaak gaat ze uiteindelijk ook krijsen. Eruithalen ook een paar keer gedaan, maar bij het terugleggen gaat ze nog erger uit haar stekker. Dus wij laten haar nu ook, maar nu dus al twee weken bezig en merk geen enkele verandering. En wat het nou is??? En wat we kunnen doen??? Wist ik het maar.

4. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Ben vanochtend toch maar naar de huisarts geweest omdat het vannacht weer raak was tussen half 3 en half 6!!! Blijkt hij ooronsteking te hebben... :(... en ik maar denken dat hij zich aanstelde (hij was overdag verder vrolijk en zo!). Voel me een slechte moeder! Nu maar hopen dat het goed gaat, paracetamol tegen de pijn en antibiotica mogen snel aanslaan!!!!

Deel Deze Pagina