Toen mijn zoontje 1,5 jaar was had ik een bloom fresco loft gekocht het is ons heel erg tegengevallen. Omdat mijn zoontje er iedere keer in zakte en pijn kreeg tussen de beentjes, het is een ovaal vorm zitting en glad dus iedere keer trok ik mijn zoontje omhoog wij hebben het weer als tweedehands verkocht het ziet er heel erg mooi uit maar de zitting is jammer genoeg niet fijn.. Maar tot 1 jaar zal het fijn zijn om te gebruiken omdat je het in de lig stand kunt zetten dan ligt de baby er heerlijk in maar wanneer een dreumes zelfstandig begint te zitten dan zul je zien dat ze iedere keer in zakt...
mijn s-zus heeft hem en zij vind hem heel zwaar om te verplaatsen en onhandig in huis vanwege de poot. mijn zoontje heeft er een paar keer ingezeten en hij zak onderuit en zit gebogen in de stoel. thuis heeft hij dat niet in zijn eigen stoel een tatamia. wij wilden hem ook maar toen zagen we hem bij haar en zijn we toch verder gaan zoeken.
Wij hebben ook een Bloom en ik ben er blij mee! Nijn zit er prima in en ik heb niet veel problemen met het verzetten. Er zitten alleen veel randjes en richeltjes in waar eten tussen gaat zitten. Dus er is elke dag wel een poetsbeurt nodig.