Box nu met korting, kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Yummy, 28 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    #1 Yummy, 28 jan 2012
    Laatst bewerkt: 28 jan 2012
    Weet iemand of die aanbieding van de Babydump (15% korting op boxen) regelmatig terugkomt?
    Wij weten namelijk welke box we willen en met de korting die er nu op zit scheelt het behoorlijk.

Ik vind het alleen nog zo vroeg om al een box te kopen? Anderzijds, 15% korting op circa €300 scheelt toch best wel!

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    ik zou het dan kopen hoor. Wij hebben de kinderwagen met 14 weken gekocht.
    Bij babydump mag je het weer terugbrengen mocht de zwangerschap niet goed aflopen...

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Kan je gerust nu kopen. Als hij voor je kindje geboren wordt nóg goedkoper wordt (bij babydump of ergens anders) dan krijg je dat verschil gewoon terug.
    De aanbiedingen komen regelmatig terug, dat wel. Maar als er dus een betere aanbieding komt schiet jij er in ieder geval niet bij in.

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Het is trouwens niet de angst dat het mis gaat of een goedkopere aanbieding, het is voor mijn gevoel alleen nog zo vroeg om nu al een box te kopen. Alleen als ik er over 10 weken wel de volle pond voor betaal dan kunnen we hem beter nu kopen :)

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zou t ook doen. Je kunt m ook later laten bezorgen toch?

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    oja, ook nog een goed argument (vond ik, en die gebruikte ik dan ook vaak hahaha) is dat het best grote aankopen zijn. Dan kun je die beter een beetje spreiden toch? Je moet nog genoeg gaan uitgeven!

7. Pandorabeads

Pandorabeads Actief lid

14 mei 2011
    361
    0
    0
    Verpleegkundige
    Friesland
    Ik zou hem ook nu kopen als ik jou was...
    Ik heb zelf nog geen box gekocht, maar dat komt meer omdat mijn schoonouders hebben aangegeven een box voor ons te zullen kopen.
    Ik zou alleen zo graag mee willen beslissen welke het gaat worden...

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Heb je wel al een kamertje? Want bij de babydump krijg je een box kado als je een kamer koopt. En als je een andere box in gedachten hebt, mag je gewoon het verschil bijbetalen. Maar als dit al niet nodig is zou ik hem gewoon kopen. Babydump heeft super service.

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij hadden onze box gekocht toen we 13 weken zwanger waren. het was een mooie aanbieding en die wilden we echt niet laten schieten dus ik zou zeggen kopen!

10. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik weet niet of je al een babykamertje hebt, maar bij de babydump krijg je daar een box bij. En als je liever een andere wilt, betaal je alleen het verschil. Ze hebben heel veel acties bij de babydump op het moment, zeker de moeite waard om even te gaan kijken :)

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Volgens mij kregen wij de box gratis bij onze babykamer bij Babydump.... Maar weet niet of ze die actie nu nog hebben?

Volgens mij kun je die box nu al kopen, het is een hoop geld en straks komt ook nog de kinderwagen, kamertje, wipper, mc enz enz.

En bij Babydump hanteren ze de regel: als er ergens anders een hogere korting gegeven wordt op een artikel met dezelfde leveringsvoorwaarden, krijg jij die korting ook. Dit is volgens mij tot aan dat de baby geboren wordt. Krijg je mooi dat verschil evengoed terug!

Hele fijne winkel de babydump! Wij raden al onze vrienden roelofarendsveen aan :)

xxx

12. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    doen

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Als je bij de babydump een kamertje koop wat niet in de basiscollectie zit krijg je er een box bij twv 139 euro. Zie je een andere box die je mooier vind en duurder is hoef je alleen maar het verschil bij te betalen.
    Misschien is dat een optie? Dan Is de box namelijk nog goedkoper!

14. lindarobin

lindarobin Actief lid

19 jan 2011
    143
    0
    0
    tnt postbode
    nieuw weerdinge
    gister box gekocht bij prenatalnu met 20 procent korting...:)

Deel Deze Pagina