We hebben op de babykamer een schuine kant.Daar leek ons wel leuk idee om een mooie muursticker op te plakken.Maar ik zie zoveel sites voorbij gaan,weet effe niet meer.En ben niet zon internet shopper.Wie weet er een leuke betrouwbare site met muurstickers??
www.101woonstickers.nl Ik ben er zeer tevreden over. Snelle en nette service/levering. Heb er nu 2x iets besteld.
www.debijzaak.com Hier heb ik een mooie muursticker voor mn dochter besteld! Niet duur en goede service!
Ik heb een grote en leuke muursticker van winnie de pooh bij de praxis gekocht.... mijn dochter vind hem geweldig! Moet steeds lachen als ze de sticker ziet!
Bij Verf en Wand (das een gewone winkel) hebben ze ontzettend veel boeken met behang liggen maar heel vaak hoort daar ook een muursticker bij! Ik heb er eentje van Dumbo, hij is zo ontzettend gaaf!!!!
www.muurteksten.nl Heb ik de tekst voor de babykamer besteld en het is prachtig geworden. Snelle levering en goede service.
Oh leuke sites zeg.Ik vind die koeien stickers zelf zooo leuk of zon weglopend zebra.Maar ben bang dat dat niet zo mooi uitkomt op een schuine wand..Maar ik kan hier wel wat mee,thanx!!
kan je ook op een van die sites zelf een plaatje aangeven en dat laten printen? of allemaal voorgedrukt...