Ik zag ze laatst liggen bij de Hema, maar wat is nu echt de meerwaarde van zo'n kussen? Lijkt me eerder onhandig om met zo'n megading erbij op schoot te zitten dan handig Of hoe gebruik je dat met voeden?
volgens mij is het best handig, maar ik voedde meestal liggend, vond ik veel fijner. maar ik had er dan ook geen gekocht
Mijn dochtertje heeft er een poosje mee geslapen in de box. Maar al snel lag hij werkeloos in de kast. Hier is er dus weinig mee gedaan.
Bij de eerste had ik er geen één maar miste het toch. Bij nr. 2 dus wel één gekocht. Ik gebruikte hem tijdens de laatste weken van de zwangerschap om lekker te slapen of half zittend in bed tv te kijken. Na de bevalling heb ik hem veel gebruikt tijdens het voeden op bed. Ik heb snel last van mn onderrug en met zo'n voedingskussen heb ik alle steun die ik nodig heb. Ook bij het voeden op de bank vind ik het handig. Je kunt dan heerlijk ontspannen zitten.
Wij hebben er wel één, maar ik gebruik 'm nooit. Ik geef bv, en dat doe ik meestal gewoon liggend op bed, dat vinden Milan en ik allebei het fijnst. Mijn vriend gebruikt 'm wel vaak, als 'ie in bed tv wil kijken, gaat ie daar tegenaan liggen.
Ik heb hem in mijn zwangerschap gebruikt met slapen. Tot ergernis van mijn vriend, die elke ochtend verstrengeld lag met dat ding. Met voeden, ik geef bv, gebruik ik hem helemaal niet.
Als je borstvoeding geeft is het de eerste weken wel erg makkelijk dat je je kindje erop kan leggen en je zo wat meer je handen vrij hebt met aanleggen. Vond ik dus . Ook lekker om mee te loungen met je kleintje die dan lekker op het voedingskussen kan slapen op jouw schoot. En inderdaad lekker tijdens de zwangerschap om mee te slapen.
Een voedingskussen lijkt me super handig, zeker omdat ik zelf erg last heb van lage rugpijn. Meestal voed je niet altijd liggend, dus als je het zittend doet, heb je in ieder geval een goede ondersteuning. Daarnaast kun je het gebruiken voor andere doeleinden zoals lekker comfortabel slapen of lekker ermee luieren op de bank.
Wij hadden hem eerst niet omdat ik dacht dat het zonde van het geld was. Tijdens de borstvoeding toch 1 aangeschaft, vooral heel makkelijk voor 's nachts. Je hebt op bed wat meer steun. Later met de fles ook nog regelmatig gebruikt. Ik zette Emma er ook wel eens in een soort zitkussen. Ik had later spijt dat ik hem niet eerder had gekocht, al tijdens mijn zwangerschap, dan had ik hem kunnen gebruiken ter ondersteunig tijdens het slapen.
Ik heb er ook één maar vind het echt geen miskoop, nu ondersteund het al geweldig tijdens het (moeilijke) slapen... straks tijdens de voeding en de kleine kan er ook nog eens in... Die van de hema is gevuld met kussenspul, dit is wel minder want is eigenlijk te zacht... het beste is één met piepschuimballetjes...
aan het eind van me zwangerschap sliep ik er mee, kon me buik er op leggen zodat ik niet omrolde. en heb het altijd gebruikt in bed met voeden snachts en overdag nam ik hem mee naar beneden ,vond het makkelijker voeden met voedings kussen dan zonder.
Ik had er een, maar heb hem zelden gebruikt. Ik gebruikte liever gewone kussentjes, kun je beter mee 'stutten'. Ik zou er geen aanbevelen, maar het is wel persoonlijk natuurlijk..
Bij het slapen tijdens mn zwangerschap voor me langs en tussen mn benen. Bij het voeden op bed dubbelgeslagen in mn rug. Of op mn buik zodat Yinthe op het kussen lag. Bij het voeden op de bank de ene helft op de zitting van de bank en de andere helft omhoog in de hoek van de rug- en armleuning. Als je er eenmaal één hebt, vind je vanzelf wat je er allemaal mee kunt doen. Of niet als je één van die mensen bent die hem niet handig vindt .
Ik gebruikte hem tijdens de zwangerschap met slapen en op de bank liggen om m'n buik te ondersteunen. Na de bevalling heb ik hem dagelijks gebruikt om mike op te leggen met voeden. Ik vond het ideaal! En ik gebruik hem nog steeds dagelijks met voeden.
superhandig. ik heb er zelf 1 van de hema en ik vind hem erg fijn. tijdens mn zwangerschap gebruikte ik hem om mee te slapen. na de bevalling om lekker tv te kijken en om alyssa mee te voeden. nu wordt ie nog steeds dagelijks gebruikt met het geven van de fles. ik vouw hem zeg maar om me heen en alyssa ligt er dan op. ook gebruik ik hem nu om alyssa tegen aan te zetten. ze wil nu zitten maar valt nog steeds om. kortom, multi functioneel. liefs doris
Tijdens de zwangerschap kon ik heerlijk met het kussen slapen, nu gebruik ik hem bij het voeden. Heb dan een deel achter m'n rug en een deel voor mijn buik.
O ja, daar gebruiken wij hem ook voor: om Yinthe in te leggen. Ligt ze nog wat rechtop net na de fles b.v.
Ik heb em nu een paar weekjes, en echt superblij mee Ik slaap veel beter, doordat m'n rug en buik ondersteunt worden. Na de bevalling zal ik em waarschijnlijk ook gebruiken in de box, zodat onze kleine erin kan liggen en bij het voeden natuurlijk