vanaf wanneer vanuit kruiphouding echt kruipen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Dora en Boots, Sep 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hallo!
    Ons meisje is nu druk bezig om op het speelkleed elke keer in de kruiphouding te komen. Ze gaat op de handen en knieeen en wiebelt van voor naar achter:D
    Hoelang duurde het bij jullie kinderen totdat ze vanuit deze houding ook echt gingen kruipen?

2. kbloem

kbloem Bekend lid

Feb 2, 2009
    854
    0
    16
    Bij ons ging ze toen al snel naar het tijgeren toe, een weekje later ofzo.
    Het echte kruipen doet ze nu sinds 2 weken en daar zat ongeveer 2 maanden tussen.(met het op en neer wiebelen)

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij sterre zat er ook 2 maanden tussen :)

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

van het op de knieen zitten tot het echt goed kruipen (snel) een maandje

5. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

o,haha! Ik dacht echt:' nu gaat het gebeuren!'
    Maar dan hebben we gewoon nog even geduld:)

6. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

May 7, 2008
    1,086
    0
    36
    Limburg
    Mijn dochter van 13 maanden, tijgert sinds 9 maanden. Kruipen doet ze nog steeds niet hoor. Ik denk dat ze dat gaat overslaan. Ze begint nu namelijk te lopen (nog niet los, maar wel langs de bank enzo). Dus kan alle kanten opgaan ;)

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier stond hij in kruipstand rond de 8 maanden. Met 10 maanden tijgerde hij door de kamer, en met 11 maanden kroop hij. Dus hij ging na die kruipstand nog even terug naar op de buikvoortbewegen, om later pas in kruipstand vooruit te gaan.

En sommigen vinden eerste de achteruit :)

8. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Tja en hier eerst buikschuiveN achteruit sinds een dikke maand. Sinds een maand op handen en knieën en sinds deze week komt ze in zitstand en soms op handen en voeten: dus met gestrekte benen... Tja wanneer het echte kruipen komt? Ze doet het wel achteruit maar ik dacht ook die gaat eerst kruipen en dan zitten maar nee. En nu dan ook nog dat staan. Ik snap er niets meer van ;)

9. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

May 13, 2008
    2,035
    0
    0
    Nou onze jongen is ook zo aan het wiebelen de laatste paar weken. Nu merken we wel dat hij steeds meer kan en af en toe een knie naar voren doet, maar hij weet nog niet wat hij met zijn handen moet doen. Hij kijkt wel af bij de gastouder. Daar zit een kindje wat al wel kan kruipen.

Ik ben benieuwd!

10. keteltje

keteltje Actief lid

Jul 27, 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een, tijgert sinds een weekje, maar zit al een maand in de kruiphouding en ook wiebelen, hahaha! Als ik hem neer zet, blijft hij trouwens ook al zelf zitten (soms wel 30 minuten!)

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Met 6,5 maand in de kruipstand en met 8,5 maand tijgeren. Kruipen doet ie nog steeds niet :)

12. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Dat deed Jenna ook al zo "vroeg" maar helaas is ze nooit verder gegaan. Ze is nu officieel billenschuiver ;)

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Ons meisje begon met tijgeren rond 7 maanden, daarna begon ze ook wat vaker in kruiphouding te zitten en sinds 8.5 maand ongeveer kan ze kruipen...al combineert ze het ook nog wel eens met tijgeren maar net hoe dr bui is.

Share This Page