Ik ben van de week bezig geweest met die bonnen voor de pampers voor de korting, maar ik word er helemaal kriegelig van, t wil niet lukken. Nu heb ik een vraagje: (aub niet over de bonnen) ik heb hier op zw. pagina gelezen dat de luiers van lidl en aldi ook erg goed bevallen. Hebben die ze ook in de kleinste maatjes en bevallen die volgens jullie ook goed?
hey, Ik gebruik de lidl nu voor dochter maar volgens mij heb je ze niet in de kleinste maatjes... Ikgebrik nu straks voor in het begin gewoon de pampers en stap dan verder op de lidl ik vindt ze super!
Ik gebruik zelf dan wel niet die van de Lidl, maar wel van de Kruidvat en ik ben er hartstikke tevreden over.
Hier gebruiken we voor beide kinderen de luiers van de ah. Deze zijn er al in de kleinste maatjes en bevallen goed.
ik gebruik wel pampers maar de oranje pakken uit duitsland. Zie niet het verschil met de pampers hier in gele en groene pakken. Daar kosten ze 6,99 per pak. Dus net zo duur als kruidvat volgens mij Ik weet niet of je dicht bij dld woont want ook de potjes zijn er goedkoper en ik deed er zeker 1 keer per maand inkopen. Nu alleen voor de luiers nog.
Ik heb alle merken zowat uitgeprobeerd, ook kruidvat. Bij mij plaste hij overal doorheen behalve pampers. In het begin waren die newborn van etos wel goed. Toen hij groter werd plaste hij ook door de grotere van etos heen.
Die van de Lidl en Aldi zijn er vanaf maat 3. Aldi heb ik nooit geprobeerd, van de Lidl zijn prima. Ligt ook een beetje aan de bouw van je kindje welk merk het beste past.
Dan woon je zeker vlakbij de Duitse grens of kun je ze ergens bestellen via internet? Is indd niet duur! Ik ben nu aan het testen met Huggies! Een pak van 32 stuks maatje 2 kost 4,70. Dus omgerekend is dat iets goedkoper dan Pampers.Tot nu toe ben ik erg tevreden wat betreft het plassen. Poepen weet ik nog niet want meneer deed het 2x toen hij net ff geen luier omhad Weet wel dat Super de Boer luiers geen optie zijn hier, die zitten veel te los aan de achterkant. Ik kan er 3 vingers insteken! Gevolg is dat van de week Tycho hier zn romper, zn trui en bank had ondergepoept! xxx sas xxx
hahah, dus dat weet je dan nog niet nee met poepen. Helaas zitten wij niet heel dicht bij de duitse grens. Maar ben wel benieuwd hoe de huggies zijn dan. Ah, dus lidl en aldi hebben pas grotere maatjes? Hmm.........dan moet ik dus nog even kijken (ik was t zo zat, dat gedoe met die bonnen hihi)
Misschien zijn dit wat topics om door te lezen: * Voor de mama's die geen pampers gebruiken * Dunnere luiers kruidvat * Luiers/Pampers * Ik ben benieuwd welke luiers nou het vaakst worden gekocht * Pampers vallen tegen? * Zoveel keus, wat gebruiken jullie Hier ook tevreden over de Aldi en lidle luiers.
Hier gebruiken we voor de oudste ook luiers van de aldi, zeer tevreden! Volgens mij hebben ze wel kleine maatjes toch? Dacht dat ik die vorige week zag staan. Gebruik nu in ieder geval nog even pampers en stap voor mini straks ook over.
Is dat zo? Was altijd zo dat het bij maat 3 begon. Maar ik ben uit de luiers voor nummer 1 en bij nummer 2 beginnen we over een paar weken pas...
lidl en aldi heeft maar 1 iig niet, 2 durf ik niet te zeggen. Lidl ben ik erg tevreden over. Sinds kruidvat ze dunner gemaakt heeft kan ik er niks meer mee. Ben na ongeveer alles getest te hebben helemaal happy met de C1000 luiers. Die hebben ze wel in kleine maatjes dus uk 2 gaat ook in de C1000 luiers