Pip babykamer voorbeelden gezocht (ook voor jongens)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door vanesje, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    we willen deze keer graag een Pip babykamer maken. Wie heeft er foto voorbeelden, ben zelf niet zo creatief ;)

En het liefst ook voor een jongenskamer. Aangezien we denken dat we een derde jongen krijgen.

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

pip vind ik persoonlijk een beetje meer voor meisjes.. wou ook graag pipbehang maar alleen als het een meisje zou worden.. heb even gekeken op de site maar ze hebben nu een nieuwe lijn.. die vind ik dan nog wel iets voor jongens hebben.. maar persoonlijk zeg ik dat ik het meer voor meisjes vind

hier de link
    PiP Royal Couple behang

3. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    ja het is inderdaad meer voor meisjes, vandaar dat ik benieuwd was of het mensen gelukt was om er een blauwe draai aan te geven ;)

en deze dan voor een jongenhttp://www.pipstudio.com/nl/behang/traditional/pip-early-bird-blauw-behang

4. LittleMonsters

moeilijk moeilijk.. ze zeggen dat de kleine er niets van merkt al zal je geen behang doen uiteindelijk gaat het toch altijd om de smaak van de ouders.. als jij dat behang graag wilt zou ik het gewoon doen.je kan het ook combineren met die blauwe stip van pip en dan een kleine stukje pip vogel behang of meschien 2 grote vlakken beplakken met dat behang en die ophangen in de kamer..

5. LittleMonsters

volgens mij kan dat voor zowel jongen als meisje

6. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Oh leuk!! Ik denk dat dat de grijze early bird behang is

7. misa

misa Niet meer actief

Ik vind het ook vooral erg meisjesachtig. maar ook wij denken over een pipkamer (maandag zullen we weten of het voor een jongen of meisje wordt).

Deze vind ik wel kunnen voor een jongen:
    Misschien een hardere kleur erbij kiezen voor een muur of accesoires.
    PiP Early Bird Blauw behang

Of deze:
    Vind ik eeeeerg mooi!
    PiP Early Bird Grijs behang

En geel vind ik op zich ook wel kunnen:
    PiP Early Bird Geel behang

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hier pip chinese rose white op de muur: PiP Chinese Rose White wallpaper

andere muur roze, pipbeddengoed van early bird white (gewoon een overtrek voor 1 p gekocht en 2 ledikant-dekbedjes van gemaakt :D) en vogelhuisjes van pip.
    en een grote loungebank in hoek van kamer met pipkussens, earlybird en birds in paradise.

verder vogeltjes aan de spanten (zolderkamer, veel hoogte en spanten hier en daar) in de kleuren fuchsia/turquoise/wit/groen

maar- bedenk ik me nu, dit is voor een meisje! :)

dus wat doe ik hier :D

*peert m snel*

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
  10. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Ik zou ook niet zo snel voor pip behang kiezen voor een jongen hoewel die stip wel kan natuurlijk. Maar wij hebben wel pip behang op onze slaapkamer achter het bed en mijn zoontje vindt het geweldig. Wat je nog zou kunnen doen is een figuur van pipbehang. Dus een behangkast van pip (google behangkast ariadne) of een hertje etc. Daar staan ook andere leuke ideeën op.

hier de link
    Behangkast Ariadne at home

Zo ontzettend leuk! Ga ik ook op deze babykamer doen;)

11. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Onze dochter heeft een Pip meidenkamer.

Ik zal morgen anders wel even proberen foto's te maken.

Deze keer krijgen we een jongen en wilden we weer voor bijv. PIP maar dan voor de jongensvariant. Wij vonden het niet jongens genoeg, dus hier niet gelukt.

12. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb pip behang op de kamer waar mijn dochtertje en zoontje samen op slapen. Ik vind dit goed voor allebei kunnen.
    Dit zit op 1 muur.

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Op de andere muur zit een wit streep behang van B&W. Dit vond ik net wat mooier dat het grijs/wit van pip.

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    op de pip hyves staat ergens een hele mooie jongenskamer. Veel blauw tinten en stoere dingen erbij.

Ik denk wel dat het kan hoor...

hier geen pip kamertje, maar ik maak heel veel leuke dingen met het pip behang; vogelhuisjes (met muziekdoosje), kapstokjes, houten letters... kan ook allemaal best 'stoer' als je blauw met zilver combineert.

16. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Misschien is lief behang ook wel iets voor je! Daar heb je echt jongens motieven in.
    Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf mooi vind!

17. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Dit is de kamer van onze dochter... Natuurlijk wel een echte meisjeskamer maar je kunt het ook allemaal in jongensstijl doen. Ik vind persoonlijk dat zilveren pipbehang erg leuk voor een jongen. Succes!

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    heb je weleens LIEF! behang overwogen? Das ook geweldig!

19. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dan wil ik ook even een pip vraagje stellen.

Ik wilde de kamer eerst of in jongens stijl of in meisjes stijl
    Alleen nu vind ik dit behang heel erg leuk:
    PiP Early Bird Grijs behang

En maakt het ook wel iets makkelijker omdat mijn man en ik dan niet samen hoeven te behangen omdat wij het geslacht geheim houden.

Ik vroeg me nu of dit behang goed te combineren is met of roze/ paarse accessoires of met blauwe. Ik denk dan o.a aan die gevlochten mandjes die je in alle babywinkels ziet voor in/ op de commode en dat soort dingen......

20. misa

misa Niet meer actief

Ik denk dat je heel goed met roze kunt combineren. Kijk bij dat soort dingen altijd naar de kleuren die in het behang zitten, dat comineert vaak het mooist.

Ook met het blauw en het groene wat erin zit, kun je een leuke jongenskamer maken. Misschien ook grijze en houtkleurige accesoires erbij!

Succes!

Deel Deze Pagina